معرفی اعضای جدید شورای انتظامی

با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،بازرسان و نماینده اداره کل راه و شهرسازی مراسم تقدیر و تودیع اعضای قبلی و معارفه اعضای جدید شورای انتظامی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن تقدیر از اعضای سابق شورای انتظامی برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد و نقش و جایگاه آن رابا اهمیت بر شمرد و افزود،کاردر شورای انتظامی بسیار سخت و پرمسئولیت است و قضاوت مستمرا ذهن و وجدان  اعضای شورا را درگیر می کند و انشاالله اعضای جدید با درایت خود در حفظ دستاوردهای قبلی و ارتقا و بهبود عملکرد بکوشند.

 رییس سابق شورای انتظامی نیز در ابتدا صحبتهای خود یاد آقای مهندس نجفی فر رییس اسبق شورای انتظامی و آقای مهندس بت شکن که در دوره ای در واحد شورای انتظامی خدمت کردند  گرامی داشتند.

اسماعیل محمودی در ادامه افزود:درسه دوره حضور خود در شورای انتظامی همکاری و تعامل بسیار خوبی  با هیات مدیره دوره قبل و دوره هشتم داشتیم و از هیات مدیره سازمان می خواهم که با اعضای جدید نیز همچنان همکاری داشته باشند.

در بخش دیگری از این مراسم خانم مهندس چهرازی به نمایندگی از اداره کل راه و شهرسازی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری اعضای سابق شورای انتظامی ،برای اعضای جدید شورای انتظامی آرزوی توفیق کردند.

مهندس انصاریان به نمایندگی از اعضای  جدید شورای انتظامی در ادامه این جلسه گفت اصل و اساس کار شورای انتظامی رعایت عدالت است وباید به  افرادی که به شورا انتظامی مراجعه می کنند نگاه شرافتمندانه ای داشته باشیم  و حرمت آنها را نگه داریم و از اعضای هیات مدیره سازمان نیز می خواهیم در بسیاری از موارد  با شورای انتظامی تعامل و همفکری داشته باشند.

در ادامه آقای دکتر درخشان فر ،بازرس سازمان نظام مهندسی نیز خواستار استقلال شورای انتظامی شد و افزود: بازرسان سازمان همواره در کنار شورای انتظامی هستند و از هرگونه همفکری و کمک دریغ نمی کنند.

در پایان این مراسم از اعضای سابق شورای انتظامی آقایان عبدالعباس زبیدی نیا،اسماعیل محمودی،عبدالرضا شریفی،شفیع کیانی و غلامحسین گرجیان تقدیر به عمل آمد و احکام جدید شورای انتظامی به آقایان امیرخلفیان ، مسعود انصاریان،عبدالرضا شریفی،اسحاق مهدی پور بیرگانی،علی مخت بادی و قاسم بابادی  تقدیم شد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=35541

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.