سازمان نظام مهندسی

همایش بزرگداشت روز صنعت برق با موضوع بررسی چالشهای مهندسی برق در صنعت ساختمان برگزار شد

02:411.0K

به مناسبت بزرگداشت روز صنعت برق و در راستای بررسی مشکلات و هم افزایی و همکاری جهت پیگیری مطالبات جامعه مهندسان برق همایش یک روزه با موضوع بررسی چالش‌های مهندسی برق در صنعت ساختمان با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان، مدیرعامل و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق مشهد و نمایندگان برق هیأت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی سراسر کشور و مهندس محمدعلی عبداله پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در رشته برق در روز شنبه دهم اردیبهشت ماه در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی مهندس بشیر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی  و مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد آغاز شد و با ارائه تخصصی مهندس هادی مدقق با موضوع بررسی بهینه‌سازی مصرف و کنترل خاموشی‌ها در صنعت برق، مهندس ایمان سریری با موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان‌ها مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان ادامه یافت.

در قسمت انتهایی برنامه نیز پنل تخصصی بررسی چالش‌های حق الزحمه مهندسان برق با حضور دکتر مهران قاسم پور، سینا صبری و مهندس زهید زارعی اعضای هیأت مدیره سازمان برگزار گردید.

حاضرین در این نشست نیز به بیان دیدگاه‌ها و ارائه راهکارهای خود در جهت رفع معضلات مهندسی برق در کشور پرداخته و به بیان تجربیات سازمان‌های نظام مهندسی هر استان پرداختند.

شایان ذکر است این همایش با صدور بیانیه به کار خود پایان داد. در بخشی از این بیانیه “آگاهی وزیر و مدیران محترم وزارت راه و شهرسازی و به خصوص معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه و شورای محترم مرکزی نظام مهندسی نسبت به شرایط نامناسب فعلی با عنایت به شرح خدمات مطرح شده در پیوست بیانیه و تلاش در راستای فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای اعمال “اصلاح مبانی قیمت گذاری براساس افزایش شرح خدمات، پیچیدگی‌های محاسبات و مسئولیت‌های جدید” صاحبان حرفه‌ی مهندسی برق به فال نیک گرفته شده” و ضمن اعلام آمادگی جامعه مهندسان برق کشور جهت همکاری از مجموعه مسئولین خواسته شده تا به مطالبات مهندسان برق توجه ویژه داشته و جهت رفع آنها اقدام نمایند.

 

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

 

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=32586

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.