سازمان نظام مهندسی

پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت اعیاد شعبانیه

01:271.8K

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پیامی ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
روزهای آغازین ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، قمر تابناک بنی هاشم، جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل (ع) و سید الساجدین، حضرت امام سجاد (ع) است.
شعبان ماهی است، سراسر نور و سرور، این ماه با ولادت چند تن ائمه راستین شیعه قرین بوده که این خود موجب شده تا شعبان در نزد شیعه به خجستگی و فرخندگی معروف باشد و امشب سوم شعبان است که امام سوم شیعیان، امام حسین علیه السلام به ولادت رسید و زمینی را پر از عشق بودن خود نمود. سلام بر حسین علیه السلام برگزیده خداوند در زمین که خلاصه خلقت است. با پاسداری از حریم ناب دین محمد (صلی الله علیه و آله) بود که روز پاسدار در تقویم امروز ما درخشید وتکریم از پاسداران وظیفه ای بی بدیل است.
نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه ی کربلا به عنوان روز پاسدار وانتخاب میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند هشت سال دفاع مقدس با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.
اینجانب اعیاد شعبانیّه میلاد حضرت امام حسین علیه السلام ( روز پاسدار )، حضرت ابوالفضل علیه السلام( روز جانباز ) و سید الساجدین حضرت امام سجاد علیه السلام را به هموطنان ایران اسلامی، خانواده های معظم و معزز شهدا تبریک و تهینیت عرض می نمایم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29665

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.