نظام مهندسی

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت سال نو

01:251.2K

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس کمال دویده، رئیس سازمان،  در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ و حلول سال نو پیامی صادر نمود.

در این پیام آمده است:

«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سال ۹۷ فصل جدیدی را با انتخاب هیات مدیره دوره هفتم آغاز کرد و همانند سایر مجموعه های تخصصی استان خوزستان این افتخار را داشت که در چارچوب وظایف تعیین شده خود گام های اساسی و شایسته ای بردارد، بگونه ای که توسعه ارتباطات، تقویت مقوله آموزش، دفاع از حقوق مهندسان اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان توجه به امور رفاهی اعضا و نگاه ویژه به افزایش کیفیت ساخت و ساز برخی از فعالیت های این سازمان در سال ۱۳۹۷ محسوب می شود.

اینجانب آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را به همه ملت ایران و بویژه جامعه مهندسی عزیز صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم تا با تلاش و کوشش همراه با تدبیر و دوراندیشیِ دولت و ملت بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و سرافرازی و سربلندی را برای خود و فرزندانمان به ارمغان آوریم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23851

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.