پیام تبریک ریاست سازمان به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

ریاست سازمان طی پیامی فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، متن پیام مهندس کمال دویده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، فخر کائنات، آخرین پیام آور الهی و پیغمبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) و در حقیقت بعثت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

بعثت روز تکوین آیه‏‌های رسالت است، روز تجلّی رحمت الهی، عید آغاز رسالت ختم نبوت، ظهور ارزش‌ها در صحنه حیات بشریت و سلام بر پیامبر رحمت، سفیر هدایت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که بعثتش آغاز و جلوه‌های زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان و حق‌پرستان شد.

به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار می گیرند. پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امت ها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم به ساحت مسلمانان جهان و به هموطنانم نموده و برای مردم عزیز این دیار از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و رهایی هرچه سریعتر از بیماری و ویروس شایع شده اخیر (کرونا) را نمایم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26790

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.