سازمان نظام مهندسي

پیام تبریک ریاست سازمان به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص)

01:0041.3K

 

۲۷رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداوند است.

در این ماه خداوند متعال نعمت بعثت را به فخر کائنات، آخرین پیام آور دین توحید و یکتا پرستی، پیامبر گرامی اسلام(ص)  ارزانی داشت تا هم اندیشی، آزادگی، فضیلت و روشنایی را در عالم گسترانیده و جهانیان را از ظلمت و سرگردانی رها کند.

مبعث پیامبر اکرم (ص)سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک ؛ بی عدالتی ؛ تبعیض ؛ جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید ؛ معنویت ؛ عدالت و کرامت حرکت کند. مبعث نبوی با نهضت معنوی شروع شد و انقلابی در عالم بشری ایجاد کرد که هنوز دامنه آن ادامه دارد .این تحول روحی ؛ مردم مادی بت پرست را به مبدا آفرینش راهنمایی کرد و از کردار زشت برحذر ساخت و به نیکویی دعوت نمود .

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به مسلمانان و پیروان راستین نبوت تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29640

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.