سازمان نظام مهندسی

پیام تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب (س)

01:142.2K

سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) دختر گرامی حضرت علی بن ابیطالب امام العارفین(ع) را به همه شیفتگان خاندان عصمت و طهارت، تسلیت عرض می نماییم.
حضرت زینب کبری (س) برجسته ترین نمونه زنی فداکار و ایثارگر و مسلمانی مبارز و متعهد است که عظمت حضور زنان را در یکی از مهمترین نهضت های تاریخ بشریت به تصویر می کشد. چگونگی مبارزه این بانوی بزرگوار با یزیدیان، پایداری واقعه کربلا را تضمین کرد. خواهر گرامی سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) که پس از تحمل مصائب فراوان در نهضت عاشورا، با عظمتی خیره‌ کننده در برابر دشمن ایستاد. خطابه تاریخی ایشان، دشمنی را که به ظاهر در میدان جنگ پیروز شده و بر تخت خون تکیه زده بود در کاخ سبز امویان، چنان خوار و زبون ساخت که داغ ننگ ابدی بر پیشانی خاندان بنی امیه جاودانه و صدای حقانیت سپاه اسلام در واقعه کربلا در سطر سطر تاریخ جهان ماندگار شد.
امروزه برای دستیابی به سعادت دنیا و آخرت، بیش از هر زمان دیگر نیازمند تامل و تفکر در سیره زندگی بزرگان دین و خاندان مکرم اهل بیت علیهم السلام هستیم. امید که در سایه الطاف الهی بتوانیم منش این بانوی صبور و ایثارگر را سرلوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار داده و در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29606

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.