پیام تسلیت رئیس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

01:0064۰

رئیس و هیات مدیره نظام مهندسی  خوزستان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفتند:

به گزارش روابط عمومی ، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، رئیس و هیات مدیره در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفتند.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان را، و اینک نوایی آشنا به گوش می‌رسد: باز این چه شورش است که درخلق عالم است.

روزهای عزاداری برای سالار شهیدان و یاران و همراهان باوفایش، به روزهای تاسوعا و عاشورا می‌رسد تا تدریس ایستادگی در مقابل ظلم به نهایت خویش نائل آید و انسان برای همیشه تاریخ به تشخیص صحیح میان ظلم و ظالم و حق و باطل برسد.

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی وشهادت مظلومانه سالارشهیدان، حضرت اباعبدا…الحسین(ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می نماییم و انشاالله با  درس‌آموزی و عمل به این فراز ”هَیهَات مِنَّا الذِّلَّه” از مکتب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  و با الگوبرداری از سیره امام حسین(ع)، در زمره یاران واقعی و ادامه دهنده نهضت حسینی باشیم.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=41399

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

شما باید وارد شده برای ارسال نظر.