نظام مهندسی

چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان برگزار شد

02:002.0K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان با حضور استاندار محترم ، معاونین ایشان و جمعی از فرمانداران ، شهرداران و نمایندگان دستگاه های دست اندر کار بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث ناشی از سیل و زلزله سال ۹۸ برگزار گردید.

استاندار خوزستان در این نشست اظهار داشتند : در بخش تعمیر و ساخت منازل آسیب دیده کار تعمیرات تکمیل شده و در بخش ساخت و نوسازی بنای های تخریب شده نیز ، تعداد ۶۸۰ واحد به اتمام و بهره برداری رسیده است و مابقی پروژه ها در حال ساخت می باشند.

همچنین غلامرضا شریعتی افزود :  از هم استانی های عزیز خواهش می کنم با توجه به دریافت کمک های بلاعوض ، همچنین میلگرد و سیمان و … رایگان به ساخت منازل خود سرعت بخشند. ممکن است تصور کنند که منازل فعلی آن ها امکان زندگی دارد اما بر اساس ارزیابی کارشناسان این ساختمان ها از استحکام لازم برخوردار نمی بانشد و  از این رو لازم است سریعتر منازل خود را در اسرع وقت بازسازی نمایند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از زلزله در شهرستان مسجدسلیمان انجام تعمیرات پیشرفت خوبی داشته است، اما لازم است در بخش ساخت منازل و صدور پروانه های ساختمانی کار با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه نیز معاون استاندار و جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت: اولویت اصلی استان با توجه به عنایت مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و مقام عالی استان ، مساله نوسازی و بازسازی استان است و در این حوزه سه موضوع مناطق سیل زده استان، مناطق زلزله زده مسجدسلیمان و خسارت های ناشی از آبگرفتگی اخیر در چهار شهرستان مد نظر است.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26378

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.