جلسه مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی برگزار شد

03:001.4K

 

با حضور ریاست سازمان و برخی اعضای هیات مدیره ، جلسه مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی استان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و مسئولین واحدهای امور دفاتر نمایندگی ، انفورماتیک و مالی برگزار شد.

مهندس کمال دویده ، ریاست سازمان ضمن آشنایی با پرسنل واحدهای پیش گفته ، اظهار داشت : نظم و انضباط کاری و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اقداماتی است که باید سرلوحه کاری پرسنل در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان قرار گیرد.

وی افزود: در صورت مراجعه هریک از متقاضیان به سازمان، کاربران موظف هستند نسبت به استماع دقیق و پیگیری امور مطروحه ، برابر با دستورالعمل های ابلاغی و ارسالی ،  جهت پاسخگویی به سوالات و … اقدام نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان  بر پیگیری جدی امور محوله تاکید کرد و افزود: در صورتی که موضوع محول شده به دفتر نمایندگی، امکان بررسی شدن را در آن دفتر نداشته باشد ، کاربران موضوع را بصورت رسمی به مدیر اجرایی شهرستان اطلاع داده و موارد را از طریق اتوماسیون اداری به مرکز استان منعکس نمایند تا بنحو مقتضی هر درخواست مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرگونه تاخیر وعدم رسیدگی به موقع به درخواست ها ، ایجاد نارضایتی نزد اربابین رجوع را در پی خواهد داشت ، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه این رفتار تخلف اداری تلقی می گردد ، دفاتر نمایندگی مکلف هستند ترتیبی اتخاذ نمایند تا از سرگردانی مراجعین و متقاضیان جداً جلوگیری به عمل آید.

در این جلسه مهندس امیر علیخانی، مدیر امور دفاتر نمایندگی استان، از نهایی شدن فرآیند مکانیزه شدن پرداخت اقساط مهندسان ناظر در سراسر استان خبر داد و گفت: جهت تسریع در روند دریافت درخواست اقساط مهندسان ناظر، بررسی و پرداخت حق الزحمه های آنان، بصورت مکانیزه و‌ بدون نیاز به مراجعه حضوری اعضا به محل سازمان و یا دفاتر شهرستانها جهت پیگیری مطالبات خود، امکانپذیر شده است.

وی عنوان کرد: تمامی مطالبات ناظران پروژه های ساختمانی به حساب های جدیدی که بدین منظور افتتاح شده اند ، از جانب امور مالی مرکز استان واریز خواهد شد.

در ادامه جلسه ، فرآیند جدید پرداخت اقساط ، بصورت عینی بررسی و آموزش داده شد که پس از پایان یافتن این آموزش ، به سوالات طرح شده و ابهامات کاربران سامانه پاسخهای مقتضی نیز ارائه گشت .

ایشان اظهار داشت : امیدوارم با توجه به اشراف حاصله نزد کاربران حوزه های خدمات مهندسی و مالی ، از این پس در سراسر استان شاهد تسریع در انجام امور و رعایت وحدت رویه های ابلاغی باشیم.

کاربران واحد خدمات مهندسی حاضر در جلسه نیز به بیان سوالاتی در رابطه با نحوه ثبت اطلاعات اصلاحیه های پروژه های ساختمانی ، انجام امور انصراف و جانشینی و … پرداختند که به نحوه مقتضی به هر سوال پاسخ های قانونی ارائه شد.

همچنین در پایان جلسه و پس از ارائه آموزش های یاد شده ، با حضور مدیر و مشاور واحد مالی و مدیر امور دفاتر نمایندگی تاکید گردید جوابیه کامل سوالات طرح شده در جلسه توسط مسئولین امور خدمات مهندسی، مالی و انفورماتیک، تهیه و اطلاع رسانی گردد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=24924

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.