بیانیه انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان خوزستان

02:0011.3K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به دنبال برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، بیانیه ای از سوی انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان خوزستان، صادر شد.
در این بیانیه آمده است:
جناب آقای مهندس کمال دویده
رئیس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
در پی برگزاری مجمع عمومی سالیانه مورخ جمعه ۸ آذرماه ۹۸ در قانونی و توام با تبادل آرا در کمال نظم و احترام متقابل و تصویب اکثریت پیشنهادات هیات مدیره محترم با اکثریت قاطع آرای اعضا و مهندسان فهیم و دلسوز سازمان که مهر تاییدی بر اعتماد اعضا به منتخبین خود و همچنین نتیجه یکدلی اعضای هیات مدیره سازمان در یکسال گذشته و تعامل مثبت سازمان با تشکل های صنفی می باشد را به فال نیک گرفته و بر خود لازم می دانیم که :
۱- از کلیه اعضای نظام مهندسی خوزستان که دلسوزانه در مجمع شرکت نموده اند و با آرای خود باعث دلگرمی جامعه مهندسی و هیات مدیره سازمان در مسیر رشد و پیشرفت و غلبه بر موانع و مشکلات گردیدند تشکر نماییم.
۲- از زحمات یکساله هیات مدیره سازمان و در راس آن حضرتعالی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی تشکر نموده و امیدواریم بتوانید همانگونه که اعضا به هیات مدیره اعتماد نموده اند، هیات مدیره محترم سازمان نیز با درایت و همدلی و انسجام درون سازمانی این بار امانت را به سرمنزل مقصود رسانده و با بهره گیری از تمامی پتانسیل های قانونی و توانمندی اعضا و رایزنی های برون سازمانی، موجبات ارتقای جایگاه جامعه مهندسی استان و سازمان و حل مشکلات صنفی اعضا را فراهم آورند.
۳- از جناب آقایان مهندس پناهی فر و مهندس رحمتی نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی که با حضور در مجمع و رهنمودها و تذکرات به موقع و قانونی خود موجب گردیدند، مجمع از مسیر قانونی خود خارج نگردد و مصوبات مجمع، وفق قانون اعتبار لازم را بیابد کمال تشکر و قدردانی را بنمایم. امیدوارم با تداوم حمایت های و رهنمودهای خود وفق ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، سازمان نظام مهندسی استان که دارای پتانسیل های نهفته بسیاری است، در سطح استان و کشور به جایگاه واقعی خود برسد.
در پایان یادآور می گردد این انجمن آمادگی خود را جهت ادامه و افزایش همکاری با هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، جهت نیل به اهداف عالیه مندرج در قانون و حل مشکلات صنفی اعضا اعلام می دارد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25587

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.