ارائه خدمات مهندسان شهرساز در مطالعات پدافند غیرعامل

02:21546

عضو شهرساز هیات مدیره در مصاحبه ای که با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل داشت  اظهار کرد: اقدامات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان در دوره اخیر باعث ایجاد تحولات مهم در حضور فعالیت شهرسازان و تاثیر آنها در افزایش سطح ایمنی ساختمانها شده است .

وی بیان  نمود در اولین گام کمیسیون تخصصی شهرسازی در استان تشکیل و پیرامون راهکارها و پیشبرد اهداف شهرسازی در استان خوزستان جلسات متعددی برگزار شد .

رشیدی پور اشاره کرد جهت رعایت مقررات ملی ساختمان ، ضوابط و مقررات شهرسازی و مفاد طرحهای جامع و تفصیلی و هادی با تشریک مساعی و همکاری انجمن مهندسان شهرساز استان و نسبت به استفاده از پتانسیل مهندسان شهرساز و ایجاد همکاری با دستگاههای اجرایی علی الخصوص شهرداری ها گامهای موثری برداشته شده است.

   عضو شهرساز خاطر نشان کرد که راهکارهای ارائه شده و حمایت هیات مدیره محترم باعث شد برای اولین بار کانتر شهرسازی در محل سازمان نظام مهندسی استان خوزستان راه اندازی شود و تحت عنوان خدمات شهرسازی بستر مناسبی در سامانه جامع پذیرش مالکین و صاحب کاران ایجاد شده است.

در این راستا شهروندان گرامی می توانند در خصوص خدمات ژئوتکنیک ، تجمیع اراضی شهری و روستائی ، پدافند غیرعامل در شهرها ، طرح توجیهی تغییر کاربری اراضی و انطباق شهری ساختمانها به سامانه مذکور مراجعه نمایند.

رشیدی پور در پایان اظهار داشت در سه ماه گذشته بیش از یکصد پروژه در گروههای ساختمانی “ج” و ” د” از نظر پدافند شهری به مردم شریف استان خوزستان خدمات رسانی شده است.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36377

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.