به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، با هدف تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد به سازمان، سیستم نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از امروز (یکشنبه۱۶/تیرماه/۹۸) راه اندازی شد.
این نرم افزار یک راه ارتباطی کارا و مؤثری بین سازمان و اعضا می باشد، ارباب رجوع و اعضا می توانند در هر لحظه از طریق این درگاه با سازمان ارتباط برقرار نمایند، این مهم باعث می شود فشار راههای ارتباطی دیگر مانند تلفن تا میزان زیادی کاسته شود.
در نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) اعضا و مراجعه کنندگان سازمان در صورتی که هر گونه سوال و یا درخواستی داشتند می توانند به پورتال و حساب کاربری خود مراجعه نمایند و از قسمت تیکت آن را برای واحد و کارمند مربوطه ارسال نمایند و همکاران ما در اسرع وقت به درخواست های شما پاسخ می دهند.
روال کلی انجام عملیات در این نرم افزار بدین شکل است که یک موضوع یا درخواست (تیکت – Ticket ) توسط عضو و یا ارباب رجوع ایجاد و به سوی یک واحد تعریف شده از سازمان یا یک شخص خاص ارسال میشود. این درخواست از لحظهی ایجاد، ممکن است توسط کاربران مختلفی به روز رسانی شده و موارد متعددی در زمینهی پیگیری آن به انجام برسد.
اما نکتهی مهم در این خصوص این است که این درخواست را میتوان از همان ابتدا تا انتها پیگیری می نمود.
به واسطهی استفاده از این سیستم و با توجه به مستند شدن تمامی ارتباطات پرسنل و ارباب رجوع در این نرم افزارها، مزایای مهمی از جمله عدم انکارپذیری در نیازهای اعلام شده و پاسخهای دریافتی، متمرکز شدن کلیه ارتباطات سازمان به صورت مستندسازی شده در یک بستر واحد، امکان دریافت گزارشات آماری از عملکرد پرسنل، واحدهای سازمان و …، امکان تشخیص واحدهای پرکارتر و تقویت یا افزایش نیروی کاری برای آن قسمت، امکان دسترسی به تاریخچهی کلیهی درخواستهای ثبت شده در سیستم برای اعضا یا پرسنل، امکان مشاهده میزان رضایتمندی جلب شده توسط پرسنل مختلف سازمان در زمینه پاسخگویی به مشکلات و موارد مطرح شده از اعضا امکانپذیر است.
لینک ثبت نام نرم افزار Ticketing
فیلم آموزشی استفاده از نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) در ادامه می آید:
دیدگاه ها بسته شده اند.
دیدگاه ها بسته شده اند.