دزفول, دفاتر نمایندگی, مناقصات

تهیه و اجرای 2 دستگاه آسانسور به صورت کامل با اجرای شاسی مربوطه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – دفتر نمایندگی دزفول

سازمان نظام مهندسی

بازدیدها: 4

نظر به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد تهیه و اجرای 2 دستگاه آسانسور به صورت کامل با اجرای شاسی مربوطه ساختمان دفتر نمایندگی دزفول را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی ( شرکت های دارای صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه و سازمان استاندارد ایران  )  که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید از روز سه شنبه مورخ‌ 1403/03/08 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1403/03/23 ساعت 12 جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از تاریخ مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

1-موضوع‌ مناقصه ‌: تهیه و اجرای 2 دستگاه آسانسور به صورت کامل با اجرای شاسی مربوطه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان دفتر نمایندگی دزفول

2-  شرح‌ مختصري‌ از مشخصات‌ و مقادير كار :

تهیه و اجرای 2 دستگاه آسانسور 10 نفره مدل روم لس در سه طبقه با شرح خدمات ذیل و احجام تقریبی ذیل :

-تهیه و اجرای شاسی کشی آسانسور با متریال حدودی ذیل :

  • تیرآهن نمره 20 2      شاخه 12متری
  • نبشی نمره 10 11    شاخه 6متری
  • نبشی نمره 8 3      شاخه 6متری
  • نبشی نمره 6 4      شاخه 6متری
  • میلگرد نمره 20 6     شاخه 12متری
  • ناودانی نمره 8 15   شاخه 6متری
  • نبشی 10*10 30    عدد
  • ورق با ضخامت 10 میلی متر 25*25  سانتی متر         4    عدد
  • ورق با ضخامت 10 میلی متر 20*10  سانتی متر          35  عدد
  • ورق با ضخامت 20 میلی متر 100*100 سانتی متر       1    عدد

 

-تهیه و اجرای 2 دستگاه آسانسور با ظرفیت به صورت روم لس با مشخصات ذیل :

  • موتور گرلس زیلابگ 10 نفره ( ZIEHL-ABEGG SM200-30D 6 KW 1M/S ) همراه با دسته MRL  صددرصد ساخت آلمان دارای دو سال گارانتی معتبر 2 دستگاه
  • کابین تمام استیل ظرفیت 10 نفره شرکت کابین پلاس یا مشابه آن دارای کف سنگ اسلپ گرانیتی مرغوب – با ارتفاع مفید 240 – تمامی بدنه و متعلقات کابین دارای پوشش رنگ کوره ای استاتیک ، کلیه اتصالات پیچ و مهره – تهیه شده از ورق ضخیم خم کاری و CNC شده از روی نقشه طراحی شده – مجهز به پاراشوت دو جهته متروپلاست ساخت کشور ترکیه . دارای یوک فرعی و محل پیش بینی شده فلکه های کابین و کادر وزنه به صورت اصولی و طبق نقشه – قاب وزنه مجهز به ورق تقویت شده و ضخیم 10 میل – دارای نرده و محافظ پنجه پا به صورت شکیل و پیش ساخته – همراه با کفشک های کابین و کادر وزنه و سینی زیر کابین ضخیم و رنگ آمیزی شده – دارای روشنایی 50 لوکس توسط لاین نوری مرغوب ، سیستم تهویه مطبوع – مجهز به پارک پلیت – دارای کیفیت ساخت فوق العاده و استاندارد.
  • تابلو فرمان پارکنترل یا مشابه آن مجهز به داریو GERFRAN 11KW 3VF CLOSE ساخت کشور ایتالیا دارای بردهای ADO  و LEVEL SET ، دارای حرکت فوق العاده نرم و شیرجه ای برگرفته از سیستم DIRECT APROACH  ، مجهز به سیستم نجات اضطراری UPS2KVA  به همراه باطری های مربوطه ، دارای 18 ماه گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش 2 عدد
  • درب طبقات : درب اتوماتیک آریان سیستم رو مدل راد پلاس ( RAD PLUS ) بازشو 90 دو لته تلسکوپی ارتفاع 200 دارای روکش استیل آنتی فینگر 6 عدد
  • تراول کابل 24: تراول کابل رشته تمام مس سیم بکسل دار برند MKS ساخت کشور ترکیه  60 مترطول
  • ریل مونته فرو اصل ایتالیا نورد سرد درجه یک سایز T16- T5 دارای QR CODE   12 جفت
  • درب کابین : درب کابین تمام اتوماتیک آریان سیستم رو مدل راد پلاس (RAD PLUS) بازشو 90 دو لته تلسکوپی ارتفاع 200 دارای روکش استیل آنتی فینگر 2 عدد
  • شستی کابین : شستی کابین ارتفاع 40/2 متری استیل سفارشی MEDIA مدل BXG  با رنگ استیل سفارشی و عرض 25 سانت با نمایشگر ریزشی مدل R500  آبی سفید و کلید مدل M109  با نور آبی دارای فون اسپیکر 2 دستگاه 2 عدد
  • شستی طبقات : شستی طبقه MEDIA مدل BOG  رنگ استیل سفارشی با نمایشگر ریزشی نور آبی با کلید سفارشی و خاص M109  رنگ سیلور با نور آبی 6 عدد
  • وزنه تعادل : وزنه چدنی ساخت تبریز 2400 کیلوگرم
  • فلکه هرزگرد : فلکه SET LIFT ( سخاوت ) عرض 32 دارای 6 شیار از جنس فولاد سختکاری شده 6 عدد
  • سیم بکسل : گوستاولف اصل آلمان مدل PAWO F7 دارای هسته کنف – فولاد 500 مترطول
  • بافر : بافر ضربه گیر خطی PQ 1800 KG ساخت شرکت ایستا (ISTA)
  • فوتوسل پرده ای WEGO مدل B71 ساخت چین  2عدد
  • قلاب سربکسل : از نوع SET LIFT سایز 8-11 ( سخاوت )
  • اجرای کلیه مراحل نصب آسانسور شامل اجرای آهنکشی ، نصب ریل و درب ها ، اجرای مکانیکی و راه اندازی طبق آخرین ویرایش استاندارد (1-6303) همچنین بادرنظر گرفتن کرایه تمامی اجناس تا سرمحل و هزینه های جرثقیل برای تخلیه و جایگذاری موتور و کابین و تمامی دستمزدهای مربوطه به راه اندازی
  • لوازم الکتریکی و صنعتی : تمامی لوازمات برقی اعم از انواع سیم های مورد نیاز ، کلید و پریزها ، داکت ها ، لوله فلکسی ها ، بست کمربندی ، بست عایق ، چسب برق و … همچنین تمامی لوازمات صنعتی اعم از پیچ و مهره ، میخ پرچ ، پیچ و رول پلاک ، الکترود ، صفحه برش ، اسپری رنگ ، مته و …
  • لوازم و خدمات استاندارد سازی :

1-18- خرید و اجرای چراغ های تونلی با تمام لوازمات ( کابل ، داکت ، کلیدها ، چراغ LED  )

2-18- خرید تابلو برق سه فاز (0-1)

3-18- خرید و اجرای پگ پیش ساخته محافظ تمامی فلکه ها و قاب وزنه برند کوثر

4-18- خرید و اجرای گوشی های تلفن

5-18- خرید و اجرای سنسور اعلان اضافه بار از نوع دیجیتال ساخت شرکت TURBOCELL

6-18- اجرای ورق های فلزی بین درب طبقات

  • پایه موتور : پایه موتور و فیکسچر پیش ساخته بصورت طراحی شده و استاندارد

سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام اجرای کار، با تایید مشاور و صاحب کار، جز الزامات کار تلقی می شود.

پیمانکار می بایست تمامی ابزار و وسایل و ماشین آلات مورد نیاز و کلیه عوامل اجرایی را تهیه و بکار گیرد.

3- محل‌ اجراي‌ كار : شهر دزفول – کوی آزاداگان – جنب پزشکی قانونی

4- مبلغ اولیه برآورد : بر اساس فهرست بهای 1402 ، حدود 000/000/000/20  ریال می باشد.

5- مدت‌ اجراي‌ كار : اجرای پروژه به به صورت مرحله ای می باشد و هر مرحله به مدت 2ماه می باشد .

6- صاحب کار :  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

7 کار فرما و مناقصه‌ گذار:  مهندس سید داود آقا محمدی به نمایندگی از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

8- دستگاه‌ نظارت‌ : شرکت فرداد طرح آرون

9- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: 000/000/000/1 ریال( یک میلیارد ریال ) است‌ كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورتهاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ «الف» به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (000/000/000/2 ریال )

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.

9-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

9-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قرارداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

10- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: ‌ اسناد مناقصه در ساعتهاي‌ اداري‌ از روز سه شنبه مورخ‌ 08/03/1403 الي روز چهارشنبه            مورخ 23/ 03/1403 تا ساعت 12 بفروش‌ مي‌رسد.

11- نشاني‌ محل‌ فروش اسناد مناقصه‌: اهواز – کیانپارس خیابان 12 – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و همچنین دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان دزفول

12- قيمت‌ اسناد مناقصه‌: قیمت اسناد مناقصه برابر 000/000/2 ريال‌ است‌ كه مي‌بايست به‌ شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان واريز و  فیش آن در هنگام خرید اسناد تحويل‌ شود.

13- مهلت‌ تسليم‌ پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ  23/03/1403 مي‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد.  ضمنا بازگشایی پاکات در روز چهارشنبه مورخ 23/03/1403 ساعت 13 می باشد.

14- نشاني‌ محل‌ تسليم‌ پيشنهادها : اهواز کیانپارس خیابان دوازده غربی فاز سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست  نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

15- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در دو پاکت جداگانه الف و ب به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

1-15- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ الف ›› قرار داده شود عبارتند از :

  • اسناد مناقصه و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط صاحب امضای مجاز شرکت
  • ضمانت نامه شركت در مناقصه به یکی از صور مندرج در بند 9.
  • رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.
  • تصویر برابر اصل صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه و سازمان استاندارد ایران
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده ( در صورت وجود )
  • مجوز HSE پیمانکار به همراه برنامه ی زمان بندی انجام کار

2-15- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از :

برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست تكميل شده باشد.

          15-3- در زمان بازگشایی پاكات، پس از تائيد مدارك پاكت الف ، مدارك پاكت ب توسط كميسيون بازگشايي پاكات مورد بررسي قرار مي گيرد.

چنانچه مدارك پاكت الف مورد تائيد و تصويب واقع گرديد پاکت ب پیشنهاد دهندگان فوق بازگشایی و در كميسيون قرائت خواهد شد.

16- سایر شرایط :

16-1-  اسناد و مدارك‌ مناقصه‌ فقط به‌ نماينده‌ آن‌ شركت‌ با ارائه‌ معرفي‌ نامه‌ معتبر با مهر و امضاء مجاز تحويل‌ خواهد شد.

16-2- نوع مناقصه بر اساس قانون برگزاري مناقصات بصورت يك مرحله اي برگزار مي شود .

16-3- تمام‌ اسناد مناقصه‌، ‌ بايد به‌ مهر و امضاء مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده‌ برسد و در پاكت‌ لاك‌ و مهرشده‌ تسليم‌ شود.

16-4- پيشنهادهاي‌ واصله‌ در كميسيون‌ مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ‌ باز مي‌شود و نتیجه مناقصه ظرف مدت حداکثر 72 ساعت کاری پس از بازگشایی پاکات اعلام خواهد شد .

16-5- مدت اعتبار پيشنهاد قيمت مناقصه گران 3 ماه شمسي مي باشد.

16-6- دستگاه‌ مناقصه‌ گزار در رد يا قبول‌ هر يك‌ از پيشنهادها مختار است‌.

16-7- هرگونه تغییر در تاریخ و یا شرایط برگزاری مناقصه به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید.

16-8- هرگاه‌ اطلاع‌ حاصل‌ شود كه‌ پيشنهاد دهندگان‌ با هم‌ تباني‌ كرده‌اند، طبق‌ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به شورای انتظامی معرفی خواهند شد.

9-16- به منظور بازدید از پروژه با مدیر پیمان پروژه آقای مهندس آقامحمدی با شماره همراه 09163432862 ، هماهنگ گردد . حضور و بازدید از پروژه اختیاری بوده ولیکن در صورت عدم حضور هیچ گونه عذر و بهانه ای در خصوص عدم اطلاع از شرایط کارگاه مورد پذیرش نمی باشد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *