مناقصات

فراخوان مناقصه عمومی اجرای رمپ ساختمان اداری

سازمان نظام مهندسی

بازدیدها: 0

نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای رمپ ساختمان اداری ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقیقی (دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های بنایی/آرماتوربندی/قالب بندی/بتن ریزی) و حقوقی (دارای گواهینامه حداقل پایه 5 ابنیه از سازمان برنامه و بودجه) که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید تا جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.

قیمت اسناد مناقصه برابر 2/000/000 ریال است که می بایست به شماره حساب 1010667417بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس واریز و اصل فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل شود.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

فقط پیشنهاد افراد حقیقی و حقوقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.

این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

1- موضوع‌ مناقصه‌: اجرای رمپ ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

2-  شرح‌ مختصري‌ از مشخصات‌ و مقادير كار :

–  تجهیز کارگاه

– خاک برداری و پی کنی به عمق تقریبی 3.60  و حجم حدودی 1350 متر مکعب

– اجرای کف سازی شامل سنگ کاری با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان به حجم حدودی 110 متر مکعب

– اجرای بتن مگر  به حجم حدودی 50 متر مکعب

– آرماتور بندی فنداسیون ، دیوارهای حائل ، تیرها ، سقف و رمپ به مقدار حدودی 17000 کیلو گرم

– اجرای قالب بندی فلزی فنداسیون ، دیوارهای حائل ، تیرها ، سقف به مقدار حدودی 750 متر مربع

– بتن ریزی فنداسیون ، دیوارهای حائل ، تیرها ، سقف و رمپ به مقدار حدودی 270 متر مکعب

– اجرای واتر استاپ به طول حدود 72 متر طول

-بک فیل درون به حجم حدودی 150 متر مکعب

– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.

3-  مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده برا اساس فهرست بهای ابنیه 1401 ، در حدود5/342/000/000 ریال تعیین شده است.

4- محل‌ اجراي‌ كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913

5- مدت‌ اجراي‌ كار : اجرای پروژه به مدت سه ماه در نظر گرفته شده است.

6- صاحب کار و مناقصه‌ گذار:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

7- دستگاه‌ نظارت‌ و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.

8- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: 300/000/000 ریال ( سیصد میلیون ریال ) است‌ كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورتهاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

ج- سفته با امضای مدیرعامل و مهرشرکت به همراه دو ضامن معتبر با تایید بانک به مبلغ ششصد میلیون ریال.

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.

8-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

8-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

9- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل موقت ، مسترد مي گردد.

ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل 10 درصد حسن انجام کار کسر گردیده و 5 درصد آن پس از تصويب صورت وضعيت قطعي و 5 درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد.

10- مهلت‌ تسليم‌ پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ1401/08/11 مي‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد.

11- نشاني‌ محل‌ تسليم‌ پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست 8 نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

12- نحوه ارایه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در  پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

12-1- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف قرار داده شود عبارتند از :

  • اسناد مناقصه و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
  • رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز (برای اشخاص حقوقی) – برای اشخاص حقیقی کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
  • تصویر گواهینامه تشخیص صلاحیت از سازمان برنامه و بودجه با پایه حداقل 5 ابنیه) برای اشخاص حقوقی
  • تصویر گواهینامه فنی و حرفه ای برای اشخاص حقیقی

12-2- برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست شماره 1 تكميل شده باشد و در پاکت ب قرارداده شود.

13- بازگشایی پاکات : پيشنهادهاي‌ واصله‌ در روز  چهارشنبه مورخ‌1401/08/11  ساعت 14:00 در كميسيون‌ مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ‌ باز مي‌شود و نتیجه استعلام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

14– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.

15– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.

16- مالیات تکلیفی مطابق بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *