بازدیدها: 0
نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای لوله کشی سیستم آتش نشانی ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی (دارای گواهینامه حداقل پایه 5 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه) و یا حقیقی (دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای در رشته لوله کشی ساختمان درجه یک و یا لوله کشی گاز) و که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید تا جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.
قیمت اسناد مناقصه برابر 2/000/000 ریال است که می بایست به شماره حساب 1010667417بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس واریز و اصل فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل شود.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
فقط پیشنهاد افراد حقوقی و حقیقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.
این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
1-موضوع مناقصه : اجرای لوله کشی سیستم آتش نشانی ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار :
– تجهیز کارگاه
-اجرای لوله کشی سیستم آتش نشانی با لوله سیاه بدون درز در سایز های مختلف مطابق نقشه ها و جزئیات به صورت جوشی و رزوه ای
– ساپورت گذاری لوله های آب و فاضلاب مطابق نقشه ها و جزئیات
– سوراخکاری در سقف های دال بتنی به ابعاد مختلف در صورت نیاز
– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.
3- مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود 3/950/000/000 میلیارد ریال تعیین شده است.
4- محل اجراي كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913
5- مدت اجراي كار : اجرای پروژه به مدت چهار ماه در نظر گرفته شده است.
6- صاحب کار و مناقصه گذار: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
7- دستگاه نظارت و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.
8- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: 200/000/000 ریال ( دویست میلیون ریال ) است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير، همراه با اسناد مناقصه در پاكت بهدستگاه مناقصه گزار تسليم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (400/000/000 ریال )
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.
8-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
8-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی (پیوست 4 ) پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
9- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل موقت ، مسترد مي گردد.
ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل 10 درصد حسن انجام کار کسر گردیده و 5 درصد آن پس از تصويب صورت وضعيت قطعي و 5 درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد..
10- مهلت تسليم پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ1401/08/11 ميباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد.
11- نشاني محل تسليم پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست 8 نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
12- نحوه ارایه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
12-1- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف قرار داده شود عبارتند از :
- اسناد مناقصه و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
- رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز (برای اشخاص حقوقی) – برای اشخاص حقیقی کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
12-2- برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست شماره 2 تكميل شده باشد.
13- بازگشایی پاکات : پيشنهادهاي واصله در روز چهارشنبه مورخ1401/08/11 ساعت 14:00 در كميسيون مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان باز ميشود و نتیجه استعلام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
14– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.
15– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.