اخبار سازمان, اخبار و اطلاعیه ها, اطلاعیه ها, مناقصات

اصلاحیه فراخوان مناقصه عمومی

بازدیدها: 0

نظر به فراخوان مناقصه عمومی  شماره 46548 مورخ 1401/12/16 در خصوص خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی واقع در کوی پیروزی اهواز (چیلر – فن کویل – هواساز) اصلاحیه اسناد مناقصه به شرح ذیل اعلام میگردد:

1- سیستم تهویه مطبوع  از DUNHUM-BUSH-AVX-A-280T به DUNHUM-BUSH-AVX-A-285T تغییر می یابد .

  1. مهلت خرید، تکمیل اسناد مناقصه و تحویل مدارک تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 1402/02/16 تمدید می گردد.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از موعد مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

1– موضوع‌ مناقصه ‌: خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  

2- شرح‌ مختصري‌ از مشخصات‌ کالاهای مورد نیاز :

1-2 – خرید دو دستگاه چیلر DUNHUM-BUSH-AVX-A-285T مطابق مشخصات فنی و کاتالوگ پیوست

2-2- خرید چهار دستگاه هواساز طبق مشخصات فنی و کاتالوگ

3-2- خرید 144 دستگاه فن کوئل طبق مشخصات فنی و کاتالوگ

3- محل‌ تحویل اجناس‌ كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913

4- مدت‌ تحویل سفارش : به مدت حداکثر  6 ماه پس از واریز پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

5- صاحب کار و مناقصه‌ گذار:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان به مدیرپیمانی شرکت سروساز جنوب

6- دستگاه‌ نظارت‌ و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.

7- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: 1/800/000/000 ریال (یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال) است‌ كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورتهاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات، مسترد می گردد.

7-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

7-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی (پیوست 3 ) پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

8- تضمین انجام تعهدات : معادل 10 درصد مبلغ اولیه می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط فروشنده به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل کامل اجناس و راه اندازی انها ، به فروشنده مسترد مي گردد.

9- پیش پرداخت:  در صورت درخواست فروشنده، حداکثر معادل 20 درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود.

10- مصالح پای کار : در صورت درخواست فروشنده و با توجه به پیشرفت کار و تامین مصالح حداکثر معادل 50 درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی به عنوان مصالح پای کار قابل پرداخت خواهد بود.

11- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: ‌ مهلت خرید، تکمیل اسناد مناقصه تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 1402/02/16 تمدید می گردد.

12- مهلت‌ تسليم‌ پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 1402/02/16 مي‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در تاریخ 1402/02/16 ساعت 14 می باشد.

13- نشاني‌ محل‌ تسليم‌ پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست  نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

14- نحوه ارائه اسناد مناقصه : فروشنده گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در  پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

1-13- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف  قرار داده شود عبارتند از :

  • رونوشت برابر اصل اسناد ثبتی شرکت شامل : اساسنامه با موضوع مرتبط مناقصه ، آگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز
  • مجوزات کاری : شامل مجوز بازرگانی / واردات / مجوز بهره برداری از کارخانه تولید چیلر و فن کویل ، هواساز و ..
  • ارائه برگ نمایندگی و یا قرارداد ارائه خدمات پس از فروش با شرکت DUNHUM-BUSH
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
  • اسناد مناقصه مهمور به مهر فروشنده و صاحبان مجاز شرکت

2-13- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ب  قرار داده شود عبارتند از :

  • برگ پيشنهاد قيمت كه بايد پیوست شماره 2 تكميل و مهر و امضا شده باشد.

15- سایر شرایط :

  • با توجه به اینکه تحویل کالا به صورت مرحله ای می باشد با برنده قرارداد مطابق پیوست عقد قرارداد می گردد. قرارداد پیوست فاقد مشمولیت بیمه تامین اجتماعی می باشد.
  • مناقصه گذار در قبول پیشنهادها و انعقاد قرارداد و یا رد آنها دارای اختیار تام می باشد.
  • تسویه حساب کامل پس از تحویل و راه اندازی کامل دستگاه ها و پس از تایید دستگاه نظارت و در ازای فاکتور رسمی صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *