اخبار سازمان, اخبار و اطلاعیه ها, اطلاعیه ها, مناقصات

فراخوان مناقصه عمومی

نظر به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد نسبت به خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی واقع در کوی پیروزی اهواز (چیلر-فن کویل – هواساز ) از طریق مناقصه اقدام نماید، لذا از کلیه شرکت های وارد کننده و تولید کننده مجاز که دارای نمایندگی و ارائه کننده خدمات پس از فروش شرکت دانهام بوش می باشند ، جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آورد.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از روز سه شنبه مورخ 1402/02/05  ساعت 12 ارسال گردد، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

1– موضوع‌ مناقصه ‌: خرید سیستم تهویه مطبوع ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  

2- شرح‌ مختصري‌ از مشخصات‌ کالاهای مورد نیاز :

1-2 – خرید دو دستگاه چیلر DUNHUM-BUSH-AVX-A-280T مطابق مشخصات فنی و کاتالوگ پیوست

2-2- خرید چهار دستگاه هواساز طبق مشخصات فنی و کاتالوگ

3-2- خرید 144 دستگاه فن کوئل طبق مشخصات فنی و کاتالوگ

3- محل‌ تحویل اجناس‌ كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913

4- مدت‌ تحویل سفارش : به مدت حداکثر  6 ماه پس از واریز پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

5- صاحب کار و مناقصه‌ گذار:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان به مدیرپیمانی شرکت سروساز جنوب

6- دستگاه‌ نظارت‌ و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.

7- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: 1/800/000/000 ریال (یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال) است‌ كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورتهاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات، مسترد می گردد.

7-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

7-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی (پیوست 3 ) پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

8- تضمین انجام تعهدات : معادل 10 درصد مبلغ اولیه می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط فروشنده به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل کامل اجناس و راه اندازی انها ، به فروشنده مسترد مي گردد.

9- پیش پرداخت:  در صورت درخواست فروشنده، حداکثر معادل 20 درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی قابل پرداخت خواهد بود.

10- مصالح پای کار : در صورت درخواست فروشنده و با توجه به پیشرفت کار و تامین مصالح حداکثر معادل 50 درصد قرارداد در ازای ارائه ضمانت نامه بانکی به عنوان مصالح پاری کار قابل پرداخت خواهد بود.

11- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: ‌ اسناد مناقصه در ساعتهاي‌ اداري‌ از روز  یک شنبه مورخ‌ 1402/01/20 الي روز سه شنبه مورخ 1402/02/05 ساعت 12 بفروش‌ مي‌رسد.

12- مهلت‌ تسليم‌ پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 1402/02/05 مي‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در تاریخ 1402/02/05 ساعت 14 می باشد.

13- نشاني‌ محل‌ تسليم‌ پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست  نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

14- نحوه ارائه اسناد مناقصه : فروشنده گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در  پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

1-13- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف  قرار داده شود عبارتند از :

  • رونوشت برابر اصل اسناد ثبتی شرکت شامل : اساسنامه با موضوع مرتبط مناقصه ، آگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز
  • مجوزات کاری : شامل مجوز بازرگانی / واردات / مجوز بهره برداری از کارخانه تولید چیلر و فن کویل ، هواساز و ..
  • ارائه برگ نمایندگی و یا قرارداد ارایه خدمات پس از فروش با شرکت DUNHUM-BUSH
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
  • اسناد مناقصه مهمور به مهر فروشنده و صاحبان مجاز شرکت

2-13- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ب  قرار داده شود عبارتند از :

  • برگ پيشنهاد قيمت كه بايد پیوست شماره 2 تكميل و مهر و امضا شده باشد.

15- سایر شرایط :

  • با توجه به اینکه تحویل کالا به صورت مرحله ای می باشد با برنده قرارداد مطابق پیوست عقد قرارداد می گردد. قرارداد پیوست فاقد مشمولیت بیمه تامین اجتماعی می باشد.
  • مناقصه گذار در قبول پیشنهادها و انعقاد قرارداد و یا رد آنها دارای اختیار تام می باشد.
  • تسویه حساب کامل پس از تحویل و راه اندازی کامل دستگاه ها و پس از تایید دستگاه نظارت و در ازای فاکتور رسمی صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *