بازدیدها: 0
نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای ساختمان اتاق برق و اتاق دیزل ژنراتور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی و یا حقیقی (دارای صلاحیت پیمانکاری یا کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای یا داشتن رزومه کاری مورد قبول و یا مدرک مهندسی رشته عمران ) که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید از روز شنبه مورخ 1402/12/05 لغایت روز شنبه مورخ 1402/12/19 ساعت 12 جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
فقط پیشنهاد افراد حقوقی و حقیقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.
این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی
نخواهند داشت.
1-موضوع مناقصه : اجرای ساختمان اتاق برق و اتاق دیزل ژنراتورسازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار :
– تجهیز کارگاه
-اجرای عملیات ساختمانی شامل سازه و معماری بجز نمای بیرونی مطابق با نقشه های اجرایی
– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.
3- مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود 12/000/000/000 ریال تعیین شده است.
4- محل اجراي كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913
5- مدت اجراي كار : اجرای پروژه به مدت شش ماه در نظر گرفته شده است.
6- صاحب کار و مناقصه گذار: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
7- دستگاه نظارت و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.
8- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: 500/000/000 ریال ( پانصد میلیون ریال ) است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير، همراه با اسناد مناقصه در پاكت بهدستگاه مناقصه گزار تسليم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (1/000/000/000 ریال )
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.
8-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
8-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
9- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی یا سفته به میزان ده درصد مبلغ اولیه پیمان با امضاء دو ضامن معتبر پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل موقت ، مسترد مي گردد. ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل 10 درصد حسن انجام کار کسر گردیده و 5 درصد آن پس از تصويب صورت وضعيت قطعي و 5 درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد.
10- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: اسناد مناقصه در ساعتهاي اداري از روز شنبه مورخ 1402/12/05 الي روز شنبه مورخ 1402/12/19 تا ساعت 12 بفروش ميرسد.
11- مهلت تسليم پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 1402/12/19 ميباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در روز شنبه مورخ 1402/12/19 ساعت 13 می باشد.
12- نشاني محل دریافت و تسليم پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
13- قيمت اسناد مناقصه: قیمت اسناد مناقصه برابر 1/000/000 ريال است كه ميبايست به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان واريز و فیش آن در هنگام خرید اسناد تحويل شود.
14- نحوه ارایه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
1-14- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف قرار داده شود عبارتند از :
- اسناد استعلام و پیوست های آن ، ممهور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
- ضمانت نامه شركت در مناقصه به یکی از صور مندرج در بند 9.
- اشخاص حقوقی : رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.
- اشخاص حقیقی : کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
- تصویر برابر اصل صلاحیت پیمانکاری ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و یا افراد حقیقی دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای
- رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه و یا توان فنی و اجرایی مرتبط و یا تصویر مدرک مهندسی رشته عمران
مجوز HSE پیمانکار به همراه برنامه ی زمان بندی انجام کار
2-14- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از :
برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست تكميل شده باشد.
14-3- در زمان بازگشایی پاكات، پس از تائيد مدارك پاكت الف ، مدارك پاكت ب توسط كميسيون بازگشايي پاكات مورد بررسي قرار مي گيرد..
15– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.
16– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.
17- مالیات تکلیفی مطابق آخرین بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر می گردد.