اخبار سازمان, اخبار و اطلاعیه ها, اطلاعیه ها

فراخوان مناقصه عمومی

بازدیدها: 0

اجرای کانال کشی سیستم تهویه مطبوع و فشار مثبت و اگزاست ساختمان اداری و سالن همایش و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان 

نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای کانال کشی سیستم تهویه مطبوع و فشار مثبت و اگزاست ساختمان اداری و سالن همایش و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی و یا حقیقی (دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای در رشته کانال کشی یا داشتن رزومه کاری مورد قبول )  که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید تا جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

فقط پیشنهاد افراد حقوقی و حقیقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.

این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

1-موضوع‌ مناقصه‌: اجرای کانال کشی سیستم تهویه مطبوع و فشار مثبت و اگزاست ساختمان اداری و سالن همایش و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  

2-  شرح‌ مختصري‌ از مشخصات‌ و مقادير كار :

– تجهیز کارگاه

– اجرای کانال کشی سیستم تهویه مطبوع و فشار مثبت و اگزاست  در سایز های مختلف  مطابق نقشه ها و جزئیات با ورق های پلی یورتان به ضخامت دو یا سه سانتیمتر  و ورق فولادی گالوانیزه به ضخامت 6/0 میلیمتر و 75/0 میلیمتر.

– ساپورت گذاری و ساخت و نصب فلنج کانال های سیستم تهویه مطبوع و فشار مثبت و اگزاست مطابق استانداردهای بین المللی و نشریات برنامه بودجه و با تأیید دستگاه نظارت.

– اجرای ضد زنگ روی فلنج ها ، ساپورت ها

– حداکثر نشت هوای مجاز کانال ها میباسیت کمتر از 5 درصد باشد.

– سوراخکاری با دستگاه دورانی (دریل، دستگاه مغزه گیر) در سقف های دال بتنی به ابعاد مختلف در صورت نیاز

– سایر عملیات و اقدامات اجرایی در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جزو الزامات کار تلقی می شود.

3-  مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود000/000/000/ 15 ریال تعیین شده است.

4- محل‌ اجراي‌ كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913

5- مدت‌ اجراي‌ كار : اجرای پروژه به مدت شش ماه در نظر گرفته شده است.

6- صاحب کار و مناقصه‌ گذار:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

7- دستگاه‌ نظارت‌ و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.

8- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: 000/000/ 400 ریال ( چهارصد میلیون ریال ) است‌ كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورتهاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (000/000/ 800 ریال )

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.

8-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

8-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

9- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل موقت ، مسترد مي گردد.

ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل 10 درصد حسن انجام کار کسر گردیده و 5 درصد آن پس از تصويب صورت وضعيت قطعي و 5 درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد. در صورتیکه برنده مناقصه شخص حقیقی باشد ضمانت انجام تعهدات به میزان دو برابر سفته با امضاء دو ضامن معتبر قابل قبول خواهد بود .

10- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: ‌ اسناد مناقصه در ساعتهاي‌ اداري‌ از روز یکشنبه مورخ‌ 1402/06/19 لغایت ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 1402/07/03بفروش‌ مي‌رسد.

11– مهلت‌ تسليم‌ پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 مي‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد.

12- نشاني‌ محل‌ تسليم‌ پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

13- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در  پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

1-13- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف قرار داده شود عبارتند از :

  • اسناد مناقصه و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
  • رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز (برای اشخاص حقوقی) – برای اشخاص حقیقی کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
  • تصویر برابر اصل کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای در رشته کانال کشی یا رزومه کاری مورد قبول
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).

2 -13-اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از:

برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست شماره 2 تكميل شده باشد.

14- بازگشایی پاکات : پيشنهادهاي‌ واصله‌ در روز دوشنبه مورخ‌1402/07/03 ساعت 13:00 در كميسيون‌ مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ‌ بازگشایی و نتیجه استعلام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

15– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.

16– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.

17- مالیات تکلیفی مطابق بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر میگردد.

18- این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

19توضیحات :

1-19- هزینه خرید و یا اجاره ابزار آلات جهت ساخت کانال ها ، فلنج ها ، جوشکاری و سوراخکاری لازم تماما به عهده پیمانکارمی باشد.

2-19- هزینه داربست و تخته زیرپایی مطابق با اصول ایمنی به عهده پیمانکار می باشد.

3-19- تهیه مصالح (شامل رول پلاک فلزی، استد ، نبشی و یا ریل گالوانیزه یا آهنی جهت ساپورت گذاری و ساخت فلنج به همراه پیچ و مهره، پرچ، ورق گالوانیزه و ورق پیش عایق، ، ضد زنگ و تینر) و هزینه آب و برق به عهده کارفرما می باشد. تهیه و هزینه سایر اقلام مصرفی به عهده پیمانکار می باشد.

4-19- کلیه مصالح درب کارگاه تحویل پیمانکار می گردد و حمل آن به طبقات و پای کار به عهده پیمانکار می باشد.

5-19- آب و برق توسط کارفرما در یک نقطه از کارگاه تحویل میگردد و مسئولیت انتقال آن بر عهده پیمانکار می باشد .

6-19-پرداخت مالیات بر ارزش افزوده صرفا با ارائه گواهی ثبت نام در نظام مالیاتی ارزش افزوده معتبر امکان پذیر می باشد.

20- قیمت اسناد : قیمت اسناد مناقصه برابر000/ 500 ریال است که می بایست به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس واریز و اصل فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *