بازدیدها: 0
انجام عملیات اجرایی کرسی چینی ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی و دیوار محوطه ساختمان دفتر نمایندگی
نظر به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد انجام عملیات اجرایی کرسی چینی ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی و دیوار محوطه ساختمان دفتر نمایندگی دزفول خود را به صورت پیمانکاری از طریق مناقصه عمومی به شرکت های دارای صلاحیت پیمانکاری ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و یا افراد حقیقی دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکاران واجد شرایط دعوت بعمل می آید تا جهت خرید ، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
موضوع مناقصه : اجرای کرسی چینی ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی و دیوار محوطه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – دفتر نمایندگی دزفول
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار :
اجرای کرسی چینی ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی و دیوار محوطه با کاربری اداری و با مساحت حدودی 2800 مترمربع زیربنا با شرح خدمات ذیل و احجام تقریبی ذیل :
تهیه و اجرای کارهای آجری با آجر فشاری سوراخ دار به متراژ تقریبی 310 متر مکعب جهت کرسی چینی و سرویس بهداشتی محوطه
تهیه و اجرای کار های آجری با آجر فشاری سوراخ دار 22 سانتی متری به متراژ تقریبی 63 متر مکعب جهت دیوار محوطه
تهیه و اجرای کارهای آجری با آجر مجوف 10 سانتی متری به متراژ تقریبی 15 متر مکعب جهت پارتیشن بندی سرویس بهداشتی
تهیه و اجرای ایزوگام استاندارد ملی و دارای تیشو با تایید مشاور روی کرسی چینی و سایر سطوح مورد نیاز به متراژ تقریبی 490 متر مربع
تهیه و اجرای بتن ریزی با مقاومت 25 مگاپاسکال به همراه ژل میکروسیلیس با تایید دستگاه نظارت به حجم تقریبی 55 مترمکعب
تهیه و اجرای سقف تیرچه با بلوک پلی استایرین اعم از میلگرد منفی ، ادکا، حرارتی و… با تایید دستگاه نظارت به مساحت حدودی 60 مترمربع
خاکریزی از نوع خاک مخلوط تا تراز نقشه و کوبش با کمپکتور دستی تا تراکم 90 درصد به صورت لایه به ضخامت 15 سانتی متری با تایید دستگاه نظارت به حجم تقریبی 1320 مترمکعب
کارهای فولادی موجود در نقشه با میلگرد از نوع آجدار گروه AIII با fy=4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع مورد تایید دستگاه نظارت و دارای استاندار های ملی به وزن تقریبی 3360 کیلوگرم
پی کنی به متراژ تقریبی به متراژ تقریبی 43 متر مکعب
تهیه و اجرای قالب بندی فلزی به متراژ تقریبی 146 متر مربع
لاشه چینی با سنگ لاشه هفتگل یا مشابه آن با هماهنگی دستگاه نظارت به متراژ تقریبی 23 متر مکعب
اجرای دیوار چینی و کانال سازی در کف قسمت اداری با آجر فشاری سوراخ دار و پلاستر بدنه و سیمان کف و اجرای درپوش به متراژ تقریبی 270 متر طول
ایزولاسیون اطراف ستون ها و دیوار برشی ها مواد ایزولاسیون مورد تایید دستگاه نظارت و دارای استاندار های ملی به متراژ تقریبی 197 متر مربع
تخریب آسفالت به متراژ تقریبی 300 متر مربع
سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام اجرای کار، با تایید نظارت و صاحب کار، جز الزامات کار تلقی می شود.
پیمانکار می بایست تمامی ابزار و وسایل و ماشین آلات مورد نیاز و کلیه عوامل اجرایی را تهیه و بکار گیرد.
3- محل اجراي كار : شهر دزفول – کوی آزاداگان – جنب پزشکی قانونی
4- مبلغ اولیه برآورد : بر اساس فهرست بهای 1402 ، حدود 14،694،523،500 ریال می باشد.
5- مدت اجراي كار : اجرای پروژه به مدت 3 ماه (سه ماه شمسی) در نظر گرفته شده است.
6- صاحب کار : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
7– کار فرما و مناقصه گذار: مهندس سید داود آقا محمدی به نمایندگی از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان
8- دستگاه نظارت : مشاوران افق دانش ثریا
9- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: 000/000/ 735 ریال( هفتصد و سی و پنج میلیون ریال ) است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير، همراه با اسناد مناقصه در پاكت «الف» بهدستگاه مناقصه گزار تسليم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
ج- سفته با مهر شرکت و امضای مدیرعامل و دو نفر ضامن معتبر با تایید بانک به میزان 2 برابر مبلغ ضمانت نامه (وفق ماده 66-8 نظام نامه مالی و معاملاتی سازمان)
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.
9-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
9-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
10- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: اسناد مناقصه در ساعتهاي اداري از روز دوشنبه مورخ 1402/06/20 الي ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 1402/07/04 بفروش ميرسد.
11- نشاني محل فروش اسناد مناقصه: اهواز – کیانپارس خیابان 12 – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و همچنین دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان دزفول
12- قيمت اسناد مناقصه: قیمت اسناد مناقصه برابر000/000/ 2 ريال است كه ميبايست به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان واريز و فیش آن در هنگام خرید اسناد تحويل شود.
13- مهلت تسليم پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 1402/07/04 ميباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در روز سه شنبه مورخ 1402/07/04 ساعت 13 می باشد.
14- نشاني محل تسليم پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
15- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در دو پاکت جداگانه الف و ب به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
1-15- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ الف ›› قرار داده شود عبارتند از :
- اسناد مناقصه و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط صاحب امضای مجاز شرکت
- ضمانت نامه شركت در مناقصه به یکی از صور مندرج در بند 9.
- اشخاص حقوقی : رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.
- اشخاص حقیقی : کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
- تصویر برابر اصل صلاحیت پیمانکاری ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و یا افراد حقیقی دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده ( در صورت وجود )
- نقشه های پیوست اسناد مناقصه
- مجوز HSE پیمانکار به همراه برنامه ی زمان بندی انجام کار
2-15- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از :
برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست تكميل شده باشد.
15-3- در زمان بازگشایی پاكات، پس از تائيد مدارك پاكت الف ، مدارك پاكت ب توسط كميسيون بازگشايي پاكات مورد بررسي قرار مي گيرد.
چنانچه مدارك پاكت الف مورد تائيد و تصويب واقع گرديد پاکت ب پیشنهاد دهندگان فوق بازگشایی و در كميسيون قرائت خواهد شد.
16- سایر شرایط :
16-1- اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده آن شركت با ارائه معرفي نامه معتبر با مهر و امضاء مجاز تحويل خواهد شد.
16-2- نوع مناقصه بر اساس قانون برگزاري مناقصات بصورت يك مرحله اي برگزار مي شود .
16-3- تمام اسناد مناقصه، بايد به مهر و امضاء مجاز تعهدآور پيشنهاد دهنده برسد و در پاكت لاك و مهرشده تسليم شود.
16-4- پيشنهادهاي واصله در كميسيون مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان باز ميشود و نتیجه مناقصه ظرف مدت حداکثر 72 ساعت کاری پس از بازگشایی پاکات اعلام خواهد شد .
16-5- مدت اعتبار پيشنهاد قيمت مناقصه گران 3 ماه شمسي مي باشد.
16-6- دستگاه مناقصه گزار در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
16-7- هرگونه تغییر در تاریخ و یا شرایط برگزاری مناقصه به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید.
16-8- هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان با هم تباني كردهاند، طبق آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به شورای انتظامی معرفی خواهند شد.
9-16- بازدید از محل پروژه از روز سه شنبه مورخ 1402/06/21 لغایت روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 و ساعت 10 صبح امکان پذیر می باشد .حضور پیمانکاران اختیاری بوده ولیکن در صورت عدم حضور هیچ گونه عذر و بهانه ای در خصوص عدم اطلاع از شرایط کارگاه مورد پذیرش نمی باشد .