بازدیدها: 0
نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای بخشی از عملیات نمای ساختمان با آجر پلاک دوغابی به ابعاد 7*31سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی و یا حقیقی (دارای صلاحیت پیمانکاری یا کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای یا داشتن رزومه کاری مورد قبول ) که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید تا جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
فقط پیشنهاد افراد حقوقی و حقیقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.
این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
1-موضوع مناقصه : اجرای بخشی از عملیات نمای ساختمان با آجر پلاک دوغابی به ابعاد 7*31 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار :
– تجهیز کارگاه
-اجرای آجر کاری بصورت دوغابی با اجر پلاک 7*31 مطابق با نقشه های اجرایی و نمونه طرح اجرا شده موجود در نمای ساختمان
– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.
3- مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود 500/000/000/ 17 ریال تعیین شده است.
4- محل اجراي كار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی 913
5- مدت اجراي كار : اجرای پروژه به مدت شش ماه در نظر گرفته شده است.
6- صاحب کار و مناقصه گذار: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
7- دستگاه نظارت و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.
8- مبلغ تضمين شركت در مناقصه: 600/000/000 ریال ( ششصد میلیون ریال ) است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير، همراه با اسناد مناقصه در پاكت بهدستگاه مناقصه گزار تسليم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب 1010667417 نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (1/200/000/000 ریال )
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.
8-1- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
8-2- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده 37 نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی (پیوست 4 ) پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
9- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحويل موقت ، مسترد مي گردد.
ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل 10 درصد حسن انجام کار کسر گردیده و 5 درصد آن پس از تصويب صورت وضعيت قطعي و 5 درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد.
10- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: اسناد مناقصه در ساعتهاي اداري از روز دوشنبه مورخ 1402/07/17 لغایت روز یکشنبه مورخ 1402/07/30 ساعت 12 بفروش ميرسد.
11- مهلت تسليم پيشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 1402/07/30 ميباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد.
12- نشاني محل تسليم پيشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
13- بازگشایی پاکات : پيشنهادهاي واصله در روز یکشنبه مورخ 1402/07/30 ساعت 13:00 در كميسيون مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بازگشایی و نتیجه استعلام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
14- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
1-14- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت الف قرار داده شود عبارتند از :
- اسناد استعلام و پیوست های آن ، مهمور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت / شخص حقیقی
- ارائه تصویر برابر اصل گواهی صلاحیت پیمانکاری یا رزومه قابل قبول کارفرما یا کارت مهارت فنی الزامی می باشد .
- رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز (برای اشخاص حقوقی) – برای اشخاص حقیقی کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
- رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه و توان فنی و اجرایی
2-14- اسناد و مداركي كه بايد در پاكت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از:
– برگ پيشنهاد قيمت كه بايد طبق پیوست شماره یک تكميل شده باشد.
15– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.
16– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.
17- مالیات تکلیفی مطابق بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر میگردد.
18- قیمت اسناد : قیمت اسناد مناقصه برابر 500/000 ریال است که می بایست به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس واریز و اصل فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل شود.
19- بازدید از محل پروژه در روز چهارشنبه مورخ 1402/07/26 ساعت 10 صبح می باشد. حضور کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه الزامی می باشد و در صورت عدم حضور پیشنهاد قیمت آن شرکت قابل پذیرش نمی باشد.