اخبار سازمان, اخبار و اطلاعیه ها, سخن ریاست سازمان, عضویت و پروانه اشتغال

اطلاعیه درخصوص سامانه جامع و یکپارچه مدیریت پروانه های اشتغال بکار الکترونیکی شدن روند صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقای پروانه اشتغال بکار مهندسی

بازدیدها: 0

قابل توجه کلیه مهندسین دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی

طبق نامه معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه شهرسازی با شماره 420/150142 مورخ 1401/09/16 و نامه شماره 110796 مورخ 1401/09/21 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ، تمامی درخواستهای صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال بکار مهندسی از تاریخ 1401/09/22  صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت و امکان ارائه مدارک بصورت حضوری یا سایر طریق میسر نخواهد بود .

لذا در همین راستا و از تاریخ یاد شده ، جهت ثبت درخواست تمدید و ارتقا می توانید وارد درگاه ملی مجوزها به آدرسmojavez.ir شده و پس از فعال کردن جستجوی پیشرفته با اضافه کردن دستگاههای اصلی و تابعه (1-وزارت راه و شهرسازی و 2- اداره کل راه و شهرسازی ) نسبت به جستجوی کلمه مهندسی اقدام نموده و در نتایج بدست آمده ، عنوان “پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی” را یافته و درخواست مجوز را کلیک نمایید.

پس از این مرحله ، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل موارد ، به سامانه سپامک ارجاع خواهید شد و در آن سامانه می توانید نسبت به ثبت درخواست خود و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام نمایید .

همچنین پرداخت کلیه تعرفه های مربوط به صدور ، تمدید ، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال بکار مهندسی از تاریخ 1401/09/22 از طریق سامانه الکترونیکی تعرفه های مهندسان ، معماران تجربی و کاردان ها ( پاتمک ) به نشانی https://patmak.mrud.ir امکانپذیر خواهد بود .

 

شایان ذکر است کلیه درخواستهای ثبت شده از تاریخ 1401/09/01 به بعد لغو گردیده و متقاضیان می بایست درخواست خود را از طریق سامانه سپامک ثبت نمایند.

ضمنا راهنمای تصویری استفاده از سامانه درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک در سامانه های مذکور موجود می باشد .

 

درگاه ملی مجوزها : mojavez.ir

لینک راهنما : https://mojavez.ir/pages/tutorial

سپامک : spamak.mrud.ir

لینک راهنما : https://spamak.mrud.ir/Home/Help

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *