اخبار امور اداری, اخبار حوزه ریاست, اخبار سازمان, اخبار سازمان, روابط عمومی, مدیریت سازمان, مدیریت ها

مراسم ((ضیافت افطاری )) ویژه هیات مدیره ، مدیران و کارمندان سازمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم ((ضیافت افطار)) ویژه هیات مدیره ، مدیران و کارمندان سازمان درسالن اجتماعات مجتمع فرهنگی فجر ملی راه برگزار شد.

در راستای برقراری ارتباط مستقیم و هم اندیشی با کارکنان ، مهندس کمال دویده رئیس سازمان ، دکتر اکبر حسنی پور نائب رئیس اول،دکتر بهنام برمندزاده نائب رئیس دوم،مهندس رضا عصاره خزانه دار، مهندسین : عبدالعظیم سیدمحمودی دزفولی ،اسداله رنجبر، علی حاجتی شیمنی،عبدالرحمن دیناروند،مهدی قنواتی ، میلاد پیامی ،رضا اسکندری مکوند اعضای هیات مدیره خوزستان و بازرسین(مهندسین : افشین عباس حویزاوی ، محمد درخشانی فرد و رحیم بتواز) در این مراسم  با آنان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این مراسم مهندس کمال دویده رییس نظام مهندسی خوزستان با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور همکاران و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: امیدوارم که از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره کافی را برده و جو صمیمی، همراه با اتحاد و همدلی سازمان با این دورهمی با صفاتر شود و برکات این ماه مبارک بر نزدیکی دل ها بیفزاید.

رئیس نظام مهندسی با تشکر از زحمات کارکنان نظام مهندسی خوزستان چه در استان و چه در نمایندگی شهرستان ها به جهت پیشبرد اهداف سازمانی در ادوار گذشته ، موارد عمومی و اختصاصی که در سازمان باید در سال جدید ساماندهی شود را مطرح و مورد بحث قرارداد و گفت: با همگرایی و وحدت سازمانی با تفکرها ، نگرش ها و سلیقه های مختلف اقدامات موثری را به انجام رسانده و توانمندی های این سازمان را بیش از پیش به منصه ظهور برسانیم.

مهندس دویده ارتقا جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان را از مهم ترین اهداف هیئت مدیره عنوان کرد .

در ادامه دویده با تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی گفت: باید به نیروی انسانی به عنوان یک منبع عظیم نگاه کنیم و از آنان جهت اعتلای سازمان حمایت و صیانت کرده و به رفع مشکلات و تامین نیازهای آنان توجه ویژه داشته باشیم.

وی در سخنانی بر لزوم شفافیت در عملکرد پرسنل تاکید کرد و افزود شفافیت را به فرهنگ سازمانی خود اضافه کنید و یک ارتباط صادقانه و منصفانه با هرکسی که به هر نحوی به مجموعه شما در ارتباط است داشته باشید ، قدر مسلم رعایت کردن این اصل باعث افزایش اعتماد و اعتبار سازمان می شود.

مهندس دویده گفت: یکی از هدفهای اصلی سازمان جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است ، جلب رضایت مردم یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی می باشد و مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان ، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شود.

 

دویده به موضوع آموزش و توانمندسازی کارکنان و اعضا و برگزاری دوره های آموزشی بطور جدی در این زمینه اشاره کرد و گفت : توسعه سازمان زمانی تحقق می یابد که سازمان از نیروها و اعضا با سطح علمی بالا ، خلاق و با انگیزه که توانایی حل مسئله در کار را دارند برخوردار باشد .

وی به موضوع بروزرسانی آموزش ها تاکید کرد و بیان نمود : به طور خاص از واحد آموزش می خواهیم که فعال تر و پویاتر از همیشه عمل کند.

دویده به مسئله تقویت فرهنگ تعامل و همدلی اشاره کرد و عنوان کرد: همدلی در روابط سازمانی بین کارکنان و بین پرسنل با ارباب رجوع نقش اساسی در بهبود ارتباطات ، ایجاد همکاری ، همفکری و کاهش اعتراضات و افزایش رضایت شغلی کارکنان را دارد.

در این مراسم مهندس عصاره با اشاره به این موضوع که سازمان کارکنان باتجربه ای دارد بیان نمود امیدوارم که به هدف اصلی خود که ارتقاء جایگاه نظام مهندسی است برسیم و در پایان کارنامه قابل قبولی ارائه دهیم.

در ادامه دکتر حسنی پور با آرزوی سلامتی ، شادی و طراوت برای همکاران بیان نمود امیدوارم با فرا رسیدن سال نو افکار ، کردار و تصمیم های نو را برای پیشبرد اهداف سازمان به ارمغان بیاوریم.

سپس دکتر برومندزاده بیان نمود هنگامی که کارکنان در محیط کاری خود احساس خوشایند و راحتی داشته باشند، نه‌تنها کارایی آن‌ها افزایش می‌یابد، بلکه ارتباطات تیمی بهبود پیدا کرده و روحیه جمعی نیز تقویت می‌شود

وی خاطر نشان کرد کارکنانی که حرفه ای عمل کرده به خوبی هم به خودشان و هم به سازمان خود کمک می کنند تا به جایگاههای بهتر برسند و نظام سیاستگزاری و برنامه ریزی هیات مدیره توسط پرسنل بهینه تر اجرائی می شود.

در این نشست مهندس رنجبرگفت: تلاش پرسنل قابل تقدیر است و امیدوارم در این دوره گام موثری در راستای کارآمدی و رفاه کارکنان برداریم  .

وی با اشاره به این موضوع که تصمیم گیری امور سازمان بر عهده هیات مدیره می باشد خاطر نشان کرد وظیفه اجرای تصمیمات بردوش پرسنل است ، انتظار ما این است که تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهید و از تجارب خود و ارائه راهکارها در پیشبرد  و بهینه کردن اهداف سازمان تلاش کنید.

مهندس حاجتی شیمنی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه سازمان نیروی انسانی است افزود شغلی که فرد با علاقه و انگیزه به آن مشغول باشد می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت عملکرد او داشته باشد .

وی به کسب مهارت های تخصصی و اهمیت به ایجاد و حفظ پرستیژ اجتماعی پرسنل تاکید نمود.

سپس مهندس سید محمودی دزفولی ضمن آرزوی موفقیت برای پرسنل گفت: مدیریت صحیح روابط میان مدیر و کارکنان، می‌تواند روحیه تیمی، بهره‌وری، و رضایت شغلی را بهبود بخشد

در ادامه مهندس دیناروند عنوان کرد: پرسنل سازمان نسبت به وظایف و مسئولیتهای خود آگاهی دارند و این موضوع در پیشرفت و اعتلای اهداف هیات مدیره بسیار کارآمد میباشد.

مهندس قنواتی در این مراسم عنوان کرد:داشتن یک رابطه مثبت سازنده و سالم بین کارکنان و هیات مدیره برای دستیابی به موفقیت حرفه‌ای الزامیست و کمک می‌کند تا با اولویت‌های سازمان همراه شده، محدودیت‌ها را درک کرده و به منابع موردنیاز برای انجام کارها دسترسی داشته باشیم.

سپس مهندس پیامی  با بیان اینکه کارمندان سازمان با روحیه جهادی که دارند می توانند پایه گذار تحول اداری شوند خاطر نشان کرد امیدوارم این دوره هیات مدیره را با نتایج درخشان به پایان برسانیم.

مهندس اسکندری مکوند در ادامه این نشست خاطر نشان کرد : ما به مشکلات اعضا و پرسنل در زمینه های حقوقی و….. واقف هستیم و همه تلاش ما این است که در برطرف کردن این مشکلات گام های رو به جلویی برداریم .

سپس مهندس درخشانی فرد بازرس سازمان ضمن تشکر از زحمات پرسنل زحمتکش در خصوص صداقت در عملکرد کارکنان تاکید نمودند و از هیات مدیره درخواست نمودند در زمینه برطرف نمودن مشکلات حقوق و دستمزد پرسنل و بهبود وضعیت معیشت کارکنان اهتمام ورزند.

مهندس هویزاوی در ادامه به انجام کار پرسنل با آرامش ، قدرت و صداقت تاکید نمود و افزود عملکرد شما اعتبار حرفه ای به یک سازمان می بخشد.

مهندس دویده در ادامه این مراسم به موضوع اعتماد اشاره کرد و گفت: اعتماد شاخص مهمی در سیستم سازمانی می باشد و در سیستم های مدیریتی به نیروهایی که قابل اعتمادتر هستند ارزش بیشتری می دهند.

وی از اصلاح و نهایی شدن آیین نامه حقوق و دستمزد کارکنان نظام مهندسی خوزستان صحبت کرد.

دویده از شرح خدمات ، چارت سازمانی، کنترل سازمانی ، تحلیل و پایش آمار واحدهای سازمان در جهت رسیدن به اهداف استاندارد، طراحی سیستم بازخورد اطلاعات، مقایسه اجزاء واقعی با استانداردهای از پیش تعیین‌شده و سرانجام تعیین انحرافات احتمالی و سنجش ارزش‌ها برای دستیابی به حداکثر کارآیی خبر داد.

در پایان رییس نظام مهندسی خوزستان به توجه بیشتر به تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی به تماس های تلفنی تاکید کرد وخواستار سرعت بخشی و ارائه خدمات مطلوب به روند امور مراجعان شد .

وی به رعایت نظم و انضباط تیمی و رعایت شئون اخلاق سازمانی اشاره کرد و گفت : به دنبال عیبجویی از یکدیگر در فضای سازمان نباشید و در این راستا راهکار موثر ارائه دهید.

گزارش روابط عمومی سازمان می افزاید :در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران و پرسنل به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات ، مسائل و دغده های خود در خصوص مسایل و مشکلات جاری واحدها پرداختند و مهندس دویده رئیس سازمان نیز ضمن توجه به موارد ذکر شده توسط همکاران در جهت پیشبرد اهداف سازمان به آنها پاسخ و قول رسیدگی داد.

 

 

 

 

 

 

علاوه بر وب سایت رسمی سازمان از طریق پیام رسان ایتا  به آدرس : https://eitaa.com/khzceo  از آخرین اخبار و اطلاعیه های سازمان مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *