بازدید عضو هیات مدیره از مناطق سیل زده دشت آزادگان

02:001.2K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس جمال سلامی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به نمایندگی از هیات مدیره در مناطق سیل زده دشت آزادگان و در بخش اصلی حادثه، روستای آلبوعفری شمالی بر روی سیل بند آسیب دیده حضور یافت.

وی در این بازدید با سردار سپاه پاسداران فرمانده منطقه جنوب غرب ، مدیر کل ستاد بحران استان ، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان دیدار کرد.

وی ضمن بازدید میدانی از فعالیت های صورت گرفته راهکارهای علمی و عملی لازم در جهت تقویت نقاط بحرانی و آسیب پذیر ارائه داد که مورد پذیرش و استقبال مسئولین قرار گرفت، همچنین تیم عملیاتی حاضر در منطقه از ایده ها و راهکارهای عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استفاده کردند.
سلامی همچنین از فعالیت های صورت گرفته جهت ترمیم و تقویت سیل بند روستای مالکیه سفلی که با نظارت مهندس وشاهی، سرپرست دفتر نمایندگی دشت آزادگان و هویزه، به صورت فنی انجام شده بود بازدید کردند.

حضور عضو هیات مدیره در مناطق سیل زده نشان از این دارد که سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در موقعیت های بحرانی از جنس مردم است و همگام با مسئولین در جهت سازندگی حضور همیشگی دارد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23520

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.