نظام مهندسی

دویده: یک سازمان پویا خواهیم ساخت

01:571.5K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه رئیس سازمان با مدیران واحدها برگزار گردید.

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع در این جلسه اظهار کرد: واحدهای یک سازمان مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند و در این دوره، هیات مدیره نظارت و کنترل لازم را بر مجموعه اعمال خواهد نمود.

وی با بیان اینکه سازمان در یک مقطع حساس قرار دارد عنوان کرد: احترام به حرفه تخصصی و جایگاه اجتماعی مهندسان باید در اولویت قرار داشته باشد که پرسنل سازمان نقش مهمی در این امر داشته و می توانند یاریگر هیات مدیره باشند.

دویده با اشاره به اینکه یک سازمان پویا خواهیم ساخت خاطر نشان کرد: مدیران واحدها هر سه ماه یکبار (در بیستم ماه پایانی هر فصل) گزارش عملکرد واحد خود را به صورت تشریحی و عددی به واحد روابط عمومی تحویل نمایند، این گزارش عملکرد در سایت درج می گردد.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد محیطی سالم، رعایت حقوق اعضا در سازمان، تشویق پرسنل به کار بهتر، جلوگیری از بی نظمی و کم کاری، آیین نامه انضباطی پرسنل (تشویق و تنبیه) در دست تهیه و تدوین است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تصریح کرد: به منظور افزایش انگیزه کارکنان براساس نظم، توانایی ها و مسئولیت های پرسنل در هر واحد با نظر مدیر واحد پاداشی به پرسنل بعنوان عامل انگیزشی تعلق می گیرد.

وی بر لزوم آموزش حین کار پرسنل و به روز بودن اطلاعات تاکید کرد و گفت: دوره های آموزشی برای پرسنل (دوره های رایانه، مکاتبات اداری و…) در کمیته آموزش با ارزیابی و آزمون پایانی برگزار می گردد.

دویده به موضوع اهمیت نظرسنجی از اعضا سازمان اشاره کرد و افزود: یک نظرسنجی از اعضا با هماهنگی واحدهای امور اداری، روابط عمومی و انفورماتیک تهیه تا عملکرد واحدها و پرسنل از دید اعضا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23545

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.