ابراز همدردی رئیس نظام مهندسی ساختمان خوزستان با سیل زدگان شمال کشور

01:0031.2K

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس کمال دویده، رئیس سازمان، به دنبال وقوع سیل در استان های گلستان و مازندران  تسلیت و همدردی خود را با مردم استان های سیل زده اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

حادثه خسارت بار سیل در استان های گلستان و مازندران در آغاز سال ۱۳۹۸ ، که منجر به جان باختن، مفقود و مصدوم شدن عده‌ای از هموطنان عزیز و همچنین خسارات فراوان شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان گردید.

اینجانب با آرزوی رحمت واسعه الهی برای عزیزان از دست رفته، برای بازماندگان،داغداران و صدمه دیدگان این حادثه مصیبت بار، طلب صبر می نمایم و ضمن تشکر از رییس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان جهت امداد به سیل زدگان و جمع آوری کمک های مردمی، همدردی خود و جامعه مهندسی خوزستان را با این عزیزان اعلام می دارم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان برای تسلی خاطر مردم آسیب دیده و کمک به مناطق سیل زده آمادگی دارد از کلیه امکانات و ظرفیت های خود برای کمک به حادثه دیده گان استفاده نماید و امیدوارم با حمایت و تلاش مردم، مسئولان، نیروهای امدادی و جامعه مهندسی مشکلات سیل‌زدگان در این ایام نوروز هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=23856

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.