دویده: اعضا نظرات شفاف خود را در نظرسنجی اعلام نمایند

01:371.1K

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خواستار اعلام نظرات دقیق و شفاف اعضا در نظرسنجی جهت بالا بردن راندمان کاری شد.

مهندس کمال دویده اظهار کرد: هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بر ارائه خدمات با کیفیت تر به اعضا و بالا بردن راندمان کاری پرنسل با حداکثر بهره وری از زمان و منابع متمرکز شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با هدف بهره مندی از نظرات اعضای سازمان و در راستای بهینه سازی شرایط حاکم بر فرآیندهای سازمانی برنامه نظرسنجی ادواری از اعضادر خصوص روند کار و پرسنل سازمان تدوین شده است که از طریق کارتابل خدمات مهندسی در دسترس است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن دعوت از اعضای سازمان جهت اعلام نظرات واقعی خود در جهت بهبود خدمات، تصریح کرد: افزایش بهره وری و کیفیت کار پرسنل، بدون اطلاع از نظر واضح و شفاف اعضای سازمان امکانپذیر نیست لذا از اعضا خواستارم که در این نظر سنجی شرکت کرده و با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در بهبود کار یاری دهند.

وی با بیان اینکه ارزشیابی نیروها یکی از موضوعات مهم در هر سیستم پویا است عنوان کرد: اعمال این نظرسنجی و اطلاع از نظرات دقیق اعضا باعث می شود که پرسنل نیز با شوق و علاقه بیشتری کار خود را انجام دهند که این موضوع باعث افزایش میزان کار مفید می شود.

دویده گفت: لازم است اعضا در ارائه نظرات، هرگونه اعمال سلیقه و تعارفات شخصی را کنار گذاشته و صرفاً براساس شایستگی واحد و یا شخص مربوطه اعمال نظر نمایند و این اطمینان داده می شود که فقط شخص رییس سازمان از نظرات ارائه شده مطلع می گردد.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=24325

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.