بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان افتتاح شد

05:001.3K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان و مدیرکل نمایشگاه های بین المللی خوزستان افتتاح شد.
مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه ساختمان می تواند محلی برای معرفی بهترین های این صنعت پویا باشد، ارائه و معرفی محصولاتی که از شاخص های استاندارد و رعایت کیفیت برخوردار باشند در این نمایشگاه باید سرلوحه قرار گیرد تا ضمن ایجاد اعتماد بین جامعه هدف (مهندسان ، انجمن انبوه سازان و سایر فعالان این عرصه) کیفیت ساخت و ساز را نیز افزایش دهد.
وی ادامه داد: از این رو نمایشگاه مذکور محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است و مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز در این نمایشگاه باعث می شود تا توانمندی های واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.
رحیم جلیلی ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ساختمان را استفاده از فن‌آوری‌های جدید ساختمانی و رویکرد جدید به صنعت ساختمان‌سازی در استان خوزستان و تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان است
وی افزود: سال گذشته از ۹ استان در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داشتند ولی امسال تعداد مشارکت کنندگان به ۱۳ استان افزایش یافته است.
جلیلی ادامه داد: تعداد مشارکت‌کنندگان از استان خوزستان ۷۸ واحد است که از این تعداد ۳۱ واحد تولیدکننده و ۴۷ واحد نمایندگی محصولات مختلف داخلی را دارند.
بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان، لوازم و ماشین‌آلات ساختمانی همزمان با نمایشگاه آسانسور، پله برقی و کاشی و سرامیک با حضور ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، قم، همدان، یزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، البرز و فارس از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقمندان خواهد بود.


لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25776

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.