دومین جلسه کمیته خدمات مهندسی برگزار شد

02:282.1K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، دومین جلسه کمیته خدمات مهندسی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، اعضای هیات رئیسه و اعضای منتخب سازمان در این کمیته، برگزار شد.

مهندس کمال دویده در این جلسه اظهار کرد: یک سال از آغاز به کار هیات مدیره دوره هفتم می گذرد در مدت زمان طی شده بیشتر به ساماندهی مسائل مالی و اداری پرداخته شد و در زمینه مباحث فنی و مهندسی، اولویت  اجرایی کردن مجریان ذیصلاح بود.

وی به تشکیل کمیته خدمات مهندسی اشاره کرد و ادامه داد:  در اولین جلسه کمیته خدمات مهندسی، شرکت کنندگان در جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات در زمینه های مختلف فنی و مهندسی پرداختند و پیشنهادات خود را در چارچوب اهداف کمیته بیان کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان عنوان کرد: از مهمترین پیشنهادات مطرح شده می توان به پیگیری موضوع استفاده از مجریان ذیصلاح ، الزام به رعایت ضوابط گودبرداری و نظارت بر آن، آموزش و ترویج، ساماندهی و اصلاح روند تهیه و بررسی نقشه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هیات مدیره به یاری اعضا نیاز دارد تصریح کرد: نیاز به مشاوره و همفکری شما داریم و در قالب این کمیته می توانیم به نتایج خوبی برسیم و سازمان به عنوان یک مرجع مهندسی باقی بماند و به آن استناد شود.

دویده در این جلسه در خصوص پیشنهاد تعیین زیرشاخه ها جهت کمیته خدمات مهندسی گفت: چند کارگروه جهت کمیته خدمات مهندسی براساس اولویت های فنی و مهندسی تعیین خواهیم کرد و اعضا و متولی های کارگروه ها مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد متعهد و باتجربه در این کارگروه ها به کار گرفته شوند افزود: افرادی که تمایل دارند در بحث طراحی، نظارت و مجریان ذیصلاح  حضور داشته باشند و فکر، ایده و برنامه دارند اعلام آمادگی نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی به اختصاص قسمتی از سایت سازمان به کمیته خدمات مهندسی اشاره کرد و گفت: در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان قسمتی به نام کمیته خدمات مهندسی جهت درج صورتجلسات و اخبار این کمیته اختصاص یافته است.

در این جلسه مهندس منصور بدیعی فر، دبیر کمیته خدمات مهندسی، ضمن قرائت مصوبات اولین جلسه کمیته خدمات مهندسی، اهداف و راهبردهای این کمیته را بیان کرد و پیشنهادات مطروحه در جلسه ی اول را به اطلاع اعضا رساند.

اعضای حاضر در جلسه نیز  مسائلی مانند تهیه چک لیست ها، تعیین زیرشاخه برای کمیته، پرداختن به موضوعات مجریان ذیصلاح و گود برداری به عنوان اولویت، آموزش مهندسان و… را مطرح کردند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=25801

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.