اولین اطلاعیه جلسه ستاد ویژه مقابله با کرونا در سال ۹۹

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، اولین اطلاعیه جلسه ستاد ویژه مقابله با کرونا در سال ۹۹ بشرح زیر صادر شده است :

 

با توجه به شرایط بحرانی و جاری ایام اخیر بواسطه شیوه ویرس کرونا ، به اطلاع اعضا و نیز سایر متقاضیان بهره مندی از خدمات سازمان می رساند ، در راستای ارائه خدمات غیرحضوری ، امور مرتبط با حوزه های مالی و همچنین مکاتبات اداری (امور دبیرخانه) مطابق بندهای ذیل ارائه خواهند شد.

 

  1. در صورت وجود هرگونه ابهام و یا پرسش مرتبط با حوزه مالی ، اعضای سازمان میتوانند به آدرس http://ticket.khzceo.ir مراجعه و از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین ، نسبت به طرح موضوعات خود اقدام نمایند.
  2. همچنین مقرر گردیده است ، امور مالی مرتبط با اعضای فعال در مرکز استان در روز های زوج و سایر اعضایی که شهر محل اشتغال آن ها هر یک از دفاتر نمایندگی است در روزهای فرد هفته مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرند.
  3. به منظور انجام فرآیند امور دبیرخانه ای اعم از تحویل نامه ، درخواست و … از سوی هر یک از اعضا ، مراجعین و یا متقاضیان امکان عمل به یکی از روش های زیر فراهم شده است که با توجه به تشخیص هر فرد ، استفاده از هر کدام از روش ها مقدور خواهد بود :

الف . هر یک از متقاضیان می توانند با استفاده از سامانه صدرالاشاره ( پشتیبانی آنلاین ) نسبت به ارسال تصویر مکاتبه خود به واحد دبیرخانه سازمان اقدام نمایند. بصورت مستمر ، پرسنل دبیرخانه صندوق الکترونیک ورودی  مختص به خود را بررسی و نسبت به انجام امور مربوطه اقدام خواهند نمود.

ب . در صورت عدم توانایی هر یک از افراد به جهت استفاده از سامانه آنلاین مورد اشاره در بند الف ، متقاضی می تواند روزانه بین ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ به محل سازمان مراجعه نماید که در محل ورودی سازمان (میز خدمت ) نماینده امور اداری نسبت به دریافت نامه از ایشان اقدام مقتضی را صورت خواهد داد.

توجه به این نکته الزامیست که در زمان تحویل هرگونه مکاتبه به سازمان به یکی از روش های فوق ، حتما شماره تماسی معتبر جهت پیگیری های بعدی از سوی متقاضی ارائه شود.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26861

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.