تقدیر ریاست سازمان از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز : قدردان جانفشانی و ایثار شما هستیم

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان طی مکاتبه ای با آقای دکتر ابول نژادیان ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی کادر درمانی این دانشگاه تقدیر به عمل آورد.
متن مکاتبه مهندس کمال دویده بدین شرح است :

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره مائده، آیه۳۲)

جناب آقای دکتر ابول نژادیان

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز

با سلام و احترام

بدون شک تلاش و جهاد شما و سایر همکاران عزیزتان در یاد و خاطر تمامی هم وطنان و هم استانی های عزیزمان ثبت خواهد شد و تاریخ این از خودگذشتگی و ایثار را فرامونش نخواهد نمود.

به رسم ادب از تک تک کسانی که در این شرایط سخت ، بی هیچ چشم داشتی خود را به میان مهلکه انداخته و نفس به نفس خطر، عمر و زندگی خود را برای نجات بیماران از دام بیماری اخیر صرف میکنند تقدیر می نماییم .

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به احترام تمامی جراحان، پزشکان، پرستاران و کلیه کادر تلاشگر شبکه بهداشت و درمان استان علی الخصوص کادر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازکه با توجه به تمام خطرات و محدودیت های موجود ، ممکن است در راه رهایی هم‌وطنان شان از بحران پذیرای هرگونه آسیبی باشند ، جز تعظیم تمام قد در برابرشان راهی نمی شناسد.

ستایش جان شریف ایشان بی تردید ستایش انسانیت در روزگارماست ؛ این که در لحظه های رنج و‌ نومیدی به معنای واقعی کلمه کنار مردم باشیم و بدانیم مهری که در دل دیگران می کاریم گلی در شوره زار نیست ، و روزی که شاید ندانیم چه وقت است ، جایی که شاید ندانیم کجاست ، به ما باز خواهد گشت.

قدردان جانفشنانی و ایثار شما هستیم ، سپاس خالصانه و از صمیم قلب ما را پذیرا باشید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=27230

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.