با حضور رییس سازمانهای نظام مهندسی ساختمان خوزستان و بسیج مهندسان جلسه‌ای مشترک تشکیل گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، جلسه ای با حضور ریاست سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین و سایر نمایندگان نهادهای موصوف تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه ، آقای مهندس دویده ، ریاست محترم سازمان نظام مهندسی به بیان برخی از فعالیت های صورت گرفته از جانب سازمان در جهت اصلاح فرآیندهای سازمانی ، جلوگیری از فرار ظرفیت ، اجرایی شدن طرح سازندگان مسکن ، صدور شناسنامه فنی و ملکی و … پرداختند.
در ادامه نیز آقای مهندس پور بهرامی ریاست سازمان بسیج مهندسین ، ضمن اعلام نیاز به تحول فرهنگی و اخلاق مهندسی بیان داشتند ، باید تلاش نماییم تا ارتباط فی مابین این دو مجموعه توسعه یابد.
همچنین مقرر گردید جلسات منظم و دوره ای فی مابین این دو سازمان با همکاری و هماهنگی طرفین برگزار شود تا در آن ها ، فعالیت ها و موضوعات مشترک مورد بررسی و اقدام قرار گیرند و موافقت شد تا در سطح استان ، دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین هم افزایی و همکاری بیشتری را داشته باشند.
در این جلسه حول محور نحوه و چگونگی خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند استان نیز مورد تبادل نظر قرار گرفت و توافق شد تا اعضای علاقمند به این امر مهم ، با انجمن مهندسین خیر استان همکاری نمایند.
در پایان نیز سازمان بسیج مهندسین اعلام نمود آمادگی ارائه خدمت در حوزه های مختلف را در صورت صلاحدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان داشته و آماده خدمت رسانی به خانواده بزرگ مهندسی خوزستان می باشد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=28153

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.