سازمان نظام مهندسی

سامانه اطلاع رسانی عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان راه اندازی شد

کمتر از یک دقیقه1.7K

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی و دسترسی عمومی به اطلاعات قابل انتشار سازمانی در راستای تحقق خواسته های شهروند پویا و سازمان خدمتگزار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، کمال دویده گفت: سامانه اطلاع رسانی و دسترسی آزاد به اطلاعات با هدف ارتقاءفرهنگ داده محوری و دسترسی آزاد به اطلاعات، افزایش خدمت رسانی ، تحقق سلامت اداری و مبارزه با فساد از طریق اطلاع رسانی عمومی راه اندازی شده است.
وی با تاکید بر نقش مهم این سامانه در جلوگیری از تخلفات مرتبط با حوزه صنعت ساختمان افزود: با ایجاد دسترسی آزاد به اطلاعات ، شهروندان متقاضی خدمات نظارت ، طراحی و اجرا می توانند با مراجعه به این سامانه از صلاحیت حرفه ای افراد مورد نظر مطلع گردند.
وی با بیان اینکه نتایج توزیع نظارت نیز در این سامانه قابل دسترس می باشد، اضافه کرد: اعضا سازمان می توانند با مراجعه به این سیستم اطلاعات سوابق گذشته توزیع نظارت را از سال ۱۳۹۴ تا به امروز را مشاهده نموده و همچنین در خصوص پرداخت حق الزحمه های نظارت پرداختی واحد مالی سازمان بصورت روزانه مطلع گردند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29318

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.