سازمان نظام مهندسی

بازدید رئیس سازمان از دفتر نمایندگی شوشتر

02:001.5K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در ادامه بازدیدهای ریاست سازمان از دفاتر نمایندگی استان، جلسه ای با حضور مهندس کمال دویده، مهندس عبدالله پور ،معین و عضوهیات مدیره، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی شوشتر، تنی چند از مدیران استانی و همچنین تعدادی از مهندسان عضو دفتر شهرستان شوشتر در این شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه خلاصه ای از عملکرد کلی دفتر نمایندگی شوشتر در حوزه های مختلف از سوی مدیر این شهرستان بیان شد، سپس اعضای دفتر نمایندگی حاضر در جلسه، به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و سوالات خود را مطرح کردند.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان، ضمن بیان عملکرد هیات مدیره دوره هفتم اظهار کرد: طرح مجریان ذیصلاح، صدور شناسنامه فنی و ملکی، پیگیری فرار ظرفیت ها و همچنین ساخت ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در اولویت اهداف هیات مدیره دوره هفتم بود که همگی اجرایی شده و یا در دست اجرا هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات در دفاتر نمایندگی باعث بررسی مشکلات و ارائه راه حل برای موانع کاری می شود تصریح کرد: تشکیل چنین جلساتی موجب شفاف شدن انتظارات طرفین به منظور دستیابی به اهداف و راهکارهای ساخت و ساز و افزایش کیفیت ساخت و ساز می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان افزود: عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی در کارآیی و ثبات سازمان تاثیر بسیار زیادی دارد و هیات مدیره انتظار همیاری و همکاری بیش از پیش از اعضای دفاتر را دارد.

در پایان معین هیات مدیره و مدیران واحدها در سطح استان به سوالات مطرح شده توسط اعضا پاسخ دادند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29403

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.