سازمان نظام مهندسی

دویده: لزوم کاهش تعداد طبقات ساختمان های مشمول طرح مجری ذیصلاح به ۷ طبقه

02:091.6K

 

 

 

 

جلسه امور مجریان ذیصلاح با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جمعی از مجریان و اعضای هیات رییسه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان خوزستان، مدیر واحد عضویت و صدور پروانه اشتغال واعضای کمیته بررسی صلاحیت مجریان ذیصلاح و نمایندگان مجریان شهرستان، در خصوص بررسی مشکلات این طرح و چالش های پیش روی آن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در ابتدای این جلسه مهندس حدادیان مقدم، مدیر امور مجریان ذیصلاح، به ارائه گزارش عملکرد این واحد از تاریخ شروع طرح تا کنون و همچنین به بیان مشکلات  موجود پرداخت. سپس حاضران در جلسه ضمن بیان مشکلات موجود از ریاست سازمان خواستار حل این چالش ها شدند.

نمایندگان مجریان شهرستان دزفول ضمن ارائه آماری از تعداد مهندسان مجری و پروژه های مشمول مجری آن شهرستان، به مشکلات اجرای طرح پرداختند و به دستور مهندس دویده مقرر گردید اجرای طرح درشهرستان دزفول مطابق روش اجرا شده در اهواز و با کنترل و نظارت بیشتر از سوی امور مجریان در مرکز استان توسط انجمن صنفی سازندگان مسکن استان خوزستان  دنبال گردد تا از تخلفات و مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

مهندس کمال دویده در این جلسه  ضمن رضایت بخش خواندن عملکرد این واحد و انجمن صنفی سازندگان با توجه به شرایط حاکم برطرح از جمله شیوع ویروس کرونا و عدم استفاده از تمام ظرفیت این واحد، عملکرد واحد مجریان ذیصلاح را فراتر از انتظارش خواند.

وی از حاضرین در جلسه و جدیت آنان در انجام شرح وظایف خود قدردانی و تشکر کرد و افق خوب و درخشانی را برای طرح مجریان ذیصلاح و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان متصور شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با بیان اینکه بیش از یکسال و نیم از اجرایی شدن طرح مجریان ذیصلاح در استان می گذرد، لزوم کاهش تعداد طبقات ساختمان های مشمول طرح مجری ذیصلاح به ۷ سقف مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای  طرح مجریان ذیصلاح از اولویت های کاری هیات مدیره دوره هفتم بوده است واز پشتیبانی کامل اداره کل راه وشهرسازی استان برخوردارمی باشد، در خصوص پیگیری اخذ مجوز هیات چهار نفره  در خصوص کاهش تعداد سقف ساختمان های مشمول طرح مجری ذیصلاح، قول مساعدت داد.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=30084

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.