سازمان نظام مهندسی

پیام تقدیر و تشکر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

01:251.6K

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پیامی ضمن قدردانی از حضور گسترده اعضا در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره از حسن اعتماد اعضا تشکر کرد.

متن پیام مهندس کورش خواجوی بدین شرح است:

با سپاس به درگاه ایزد منان و ضمن تشکر از حسن ‌اعتماد اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به این حقیر و عرض تبریک به دیگر کاندیداهای منتخب، بر خود لازم میدانم از ابراز لطف و محبت شما دوستان تشکر و قدردانی نمایم.

مشارکت گسترده شما بزرگواران در انتخابات نشان از سطح بالای آگاهی دارد، حماسه حضور شما در این انتخابات و همچنین حساسیت تک تک مهندسان به عنوان قشری فرهیخته و متخصص در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت سازمان، می تواند پشتوانه ای در جهت بهبود و توسعه اهداف بلندمدت سازمان باشد.

با استعانت از خداوند متعال و همراهی و همدلی همه منتخبان و اعضا، در امر خطیر خدمت و توسعه استان خوزستان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و با برنامه‌ریزی های لازم، ایفاگر نقش های بزرگ توسعه ای از یک طرف بوده و پاسخگوی مطالبات به حق اعضای سازمان، ذینفعان وکارفرمایان باشیم و به مردم جامعه ادای دین نماییم.

در پایان لازم میدانم از  رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و اعضای پیشین هیات مدیره و دست اندرکاران انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان، هیات اجرایی،هیات نظارت، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی ، کارکنان خدوم سازمان و دفاتر نمایندگی که در برگزاری موفق این انتخابات نقش موثر داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31125

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.