سازمان نظام مهندسی

دیدار رئیس سابق نظام مهندسی ساختمان خوزستان با مهندس خواجوی

01:181.6K

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهندس کمال دویده، رئیس سابق سازمان با مهندس کورش خواجوی رئیس جدید سازمان در اولین روز کاری،  دیدار و گفت و گو کرد.

خواجوی در این دیدار اظهار کرد: اعضای جدید هیات رئیسه سازمان همانند دوره های قبل تلاش خواهند نمود تا ارتقای جایگاه مهندسی استان و نیز افزایش سطح آگاهی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند .

وی ادامه داد: عملکرد سازمان در حوزه فنی و مهندسی و ارایه خدمات در شان مردم استان یکی از اهداف اصلی اعضای هیأت مدیره و هیات رئیسه سازمان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از مهندس دویده و اعضای هیات مدیره دوره هفتم به دلیل زحماتی که در پیشبرد و پیشرفت این مجموعه نمودند، تشکر و ابراز امیدواری کرد؛ این جلسات تداوم داشته باشد تا سازمان از تجربیات سازنده و مشاوره های جنابعالی در جهت اعتلا و پیشرفت هرچه بیشتر بهره مند شود.

در ادامه دویده ضمن عرض تبریک این انتخاب،  عنوان کرد: هدف هیات مدیره های ادوار مختلف سازمان پیشبرد ارائه خدمات مهندسی، حفظ و افزایش شأن سازمان در میان عموم مردم و تقویت و اعتماد سازی بین اعضا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق برای جنابعالی و اعضای هیات مدیره دوره هشتم در جهت اعتلای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان را خواستارم و این اطمینان را میدهم در جهت توسعه خدمات مهندسی در کنار شما خواهم بود.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31129

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.