بازدید رئیس سازمان از روند ساخت پروژه کوی پیروزی

03:031.8K

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در اولین روز کاری خود از روند ساخت ساختمان مرکزی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در این بازدید مهندس کورش خواجوی (رییس سازمان)، مهندس فیروز غلامی (نایب رئیس اول)، مهندس محمدعلی عبدالله پور (دبیر)، مهندس علیرضا مومنی (عضو هیات مدیره)، مدیر پروژه، مشاور و مجری پروژه حضور داشتند.
خواجوی در این بازدید، پروژه کوی پیروزی را یکی از شاخص ترین عملکردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان برشمرد و اظهار کرد: تکمیل و اتمام این پروژ یکی از اولویت های هیات مدیره دوره هشتم است و بهره برداری از آن یک خدمت بزرگ به جامعه مهندسی خوزستان تلقی می شود.


وی با تاکید بر اهداف قانون نظام مهندسی و وظایف سازمان در تقویت و توسعه فرهنگ و ارزشهای اسلامی در معماری و شهرسازی و لزوم رعایت الگو های صحیح معماری ، به نقش فضا در پیشبرد بهتر امور اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانیم ویژگی های ساختاری محیط تعیین کننده عملکرد افراد است و مسلم است که ایجاد یک ساختمان وسیع و دارای کیفیت بصری، الگوها و معیارهای رفتاری مثبت را تقویت ، و عملکرد بهتری را منتج می نماید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با تاکید بر اینکه باید کلیه دفاتر نمایندگی هم ساختمان هایی استاندارد و مهندسی داشته باشیم عنوان کرد: لازم است در پروژه کوی پیروزی از بروزترین دستاورد ها و تکنولوژی های نوین ساختمانی استفاده نموده و مقررات ملی ساختمان به ویژه مبحث ۱۹ را اعمال و اجرایی نماییم و این روند را نیز در دفاتر نمایندگی ادامه دهیم.


خواجوی با بیان اینکه ساختمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان باید به یک الگوی مناسب و استاندارد در سطح استان تبدیل شود خاطر نشان کرد: لازم است که با بهره گیری از توان و ظرفیت های مهندسان عضو سازمان برای این پروژه ، مهندسی ارزش برگزار کنیم تا از ظرفیت های این زمین و ساختمان در دست احداث به نحو احسن استفاده شود.
وی بر شفاف سازی روند ساخت پروژه اشاره کرد و افزود: باید اعضای سازمان از روند ساخت و هزینه های اعمال شده مطلع کردند و اطلاعات دقیق را در اختیار آن ها قرار دهیم تا هیچ سوال و شائبه ای وجود نداشته باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان برصرفه‌جویی در هزینه های ساخت و ارائه برنامه زمان‌بندی پیشرفت کار تاکید کرد و گفت: به لطف خداوند با رعایت موارد فوق الذکر می توانیم هر چه سریعتر ساختمان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

در این جلسه مدیر پروژه ، مشاور و مجری ساختمان به تشریح روند و مراحل کار، نقاط ضعف و قوت پروژه، مشکلات، هزینه ها و… پرداختند و نقطه نظرات خود را در جهت استفاده بهینه از زمان و امکانات بیان کردند و مقرر گردید گزارش عملکرد را به صورت مکتوب به ریاست سازمان ارائه دهند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ساختمان مرکزی این سازمان (پروژه کوی پیروزی)، در زمینی با متراژ ۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۷۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است.
فاز اول “احداث ساختمان مرکزی با ۱۳۵۰ متر مربع سطح اشغال ، در ۴ طبقه با اسکلت بتنی” ، فاز دوم “ احداث سالن همایش و آمفی تئاتر با ۴۰۰ نفر ظرفیت” و فاز سوم “احداث سالن ورزشی” (سالن چند منظوره) با مساحت ۵۲۵ متر مربع است.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31134

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.