سازمان نظام مهندسی

خواجوی: رشد و توسعه یک سازمان در گرو تعالی و رشد نیروی انسانی است

05:001.5K

نشست هم اندیشی هیات مدیره دوره هشتم با پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف یک شروع هدفمند و پویا برگزار شد.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهندس حسین اصلانی، مدیر امور اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این نشست با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است اظهار کرد: متناسب با تغییرات در هیات مدیره، چشم اندازهای سازمان تغییر ندارد اما اولویت های کار تغییر می کنند، پرسنل موظف هستند با این تغییرات هماهنگ بوده و در چارچوب وظایف سازمان عمل نمایند و به قوانین و مقررات پایبند باشند.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

وی ادامه داد: هیات مدیره سازمان از پرسنل انتظار دارند که به تقویت و رشد اخلاقی، رعایت شئون اداری و عرفی در پاسخگویی به ارباب رجوع، رعایت ساختار درونی سازمان، آگاهی به شرح وظایف و عمل به آن ها بپردازند تا یک سازمان پویا داشته باشیم.

اصلانی به مشکلات معیشتی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: از هیات مدیره سازمان انتظار می رود شرایط کاری، شرایط زندگی و مشکلات معیشتی پرسنل را درک کنند و تقاضای افزایش و ترمیم حقوق، پرداخت تسهیلات با سود کم و بازپرداخت بلند مدت، کمک به خرید مسکن، تفویض اختیار، آزادی عمل و پرداختن به ایده ها را داریم.

وی امنیت شغلی را یکی از مهمترین موارد مورد نظر پرسنل بیان کرد و ادامه داد: امنیت شغلی از مسائلی است که ذهن را مشغول می کند و بخشی از انرژی سازمان صرف آن می شود. درصورتی که کارکنان از این بابت به سطح مطلوبی از آسودگی خاطر برسند، با فراغ بال، انرژی خود را در اختیار سازمان قرار می دهند

در ادامه دکتر کورش خواجوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار کرد: حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان را افتخار آمیز می دانم زیرا این سازمان با امنیت و حفظ جان مردم ارتباط دارد که تاثیر آن را در مقایسه زلزله های بم، کرمانشاه و زرند مشاهده می کنیم که در سه بازه زمانی متفاوت این زلزله ها با ویژگی های مشترک اتفاق افتاد اما خسارات جانی آن ها بسیار متفاوت بود که این نشان از تاثیر نظام مهندسی ساختمان در ایجاد ساختمان هایی ایمن دارد.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

وی با بیان اینکه سعی و تلاش هیأت مدیره دوره هشتم این است که سطح رفاهی، حقوقی و معیشتی کارکنان ارتقا یابد خاطر نشان کرد: توجه به مطالبات کارکنان و برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنان  بسیار با اهمیت است و تلاش ما بر این است تا محیطی به دور از دغدغه برای کارکنان ایجاد نماییم، چراکه معتقدیم رشد و توسعه یک سازمان در گرو تعالی و رشد نیروی انسانی آن است.

خواجوی با بیان اینکه در کنار هر مدیر موفقی، کارمندان تلاشگر و زحمتکشی وجود دارد تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان خوزستان در ابتدا از یک اتاق موقت در اداره کل مسکن و شهرسازی و یک کارمند پاره وقت شروع به کار کرد تا به شرایط کنونی رسیده ایم که این مهم حاصل هیات مدیره ادوار است.

وی با نام بردن از روسای گذشته سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تلاش های آن ها را ارج نهاد و اظهار کرد: این اشخاص نمادهایی از انسان هایی هستند که در نوک پیکان پیشرفت و تعالی نظام مهندسی ساختمان خوزستان قرار دارند.

وی به فراز و نشیب های سازمان در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد و گفت: سازمان با وجود فراز و نشیب های فراوان در جهت اهداف و رسالت خود به راهش ادامه داد و تاثیر غیر قابل انکاری در مسکن بعنوان یکی از سه نیاز بشر، گذاشته است .

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ادامه داد: ساخت ساختمان کوی پیروزی که در هیات مدیره دوره هفتم آغاز شد در این دوره نیز ادامه پیدا می کند تا در یک فضای مناسب تر کار کنیم زیرا فضا در عملکرد کارکنان و رفتار ارباب رجوع بسیار تاثیر دارد.

خواجوی خاطر نشان کرد: بخشی از مخاطبان ما در این سازمان عموم مردم هستند و با توجه به اینکه مردم در وضعیت نامناسب اقتصادی و فشارهای معیشتی هستند وقتی به ادارات مراجعه می کنند بر این تصور هستند که در ارائه خدمت به آن ها تعلل می شود از پرسنل انتظار داریم که در تعامل با مخاطب تمام تلاش خود را به کار ببرند.

وی اضافه کرد: بخش دیگر مخاطبان سازمان، مهندسان و اعضا هستند که از پرسنل انتظار می رود در برخورد با آن ها حسن سلوک و اخلاق داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در پایان حفظ جایگاه و شان سازمان نظام مهندسی ساختمان در میان مهندسان و عامه مردم، آموزش عمومی و تخصصی پرسنل، برنامه ریزی پایش و ارزیابی عملکرد پرسنل، رضایتمندی ارباب رجوع، بهبود وضعیت معیشتی و درآمد پرسنل و تدوین چارت سازمانی را از اولویت هیات مدیره دوره هشتم در رابطه با پرسنل بیان کرد.

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=31212

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.