سازمان نظام مهندسی

پیام رئیس سازمان به مناسبت روز جهانی قدس

01:221.0K

دکتر کورش خواجوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ. اهمیت روز قدس و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌تواند نقشه راه مسلمانان در مسیر یاری رساندن به ساکنان واقعی آن دیار باشد و اهمیت همبستگی جهانیان را با ملت بی دفاع آن خطه یادآور می شویم.
در آخرین جمعه رمضان سال ۱۴۰۱ قلب تپنده تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین یکصدا فریاد حمایت سر میدهند و جامعه مهندسی خوزستان، با بزرگداشت روز جهانی قدس ، خشم انقلابی و انزجار خود را علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و همبستگی و پیمان مجدد خود را با آرمان مقدس فلسطین و قدس در عرصه جهانی به نمایش می گذارند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=32540

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.