سازمان نظام مهندسی

آگهی مناقصه خرید میلگرد ساختمان در حال  ساخت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

01:56733

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در نظر دارد جهت تکمیل ساختمان در حال احداث خود ، واقع در اهواز ، کوی پیروزی ، روبروی بیمارستان بزرگ نفت نسبت به خرید اقلام مطابق جداول پیوست از محصولات کارخانه گروه ملی فولاد از نمایندگی های مجاز آنها و یا فروشندگان معتبر مطابق جدول زیر ، اقدام نماید . لذا خواهشمند است در صورت تمایل شرکت در مناقصه خرید، نسبت به ارسال پیشنهاد قیمت بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان حداکثر تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ اقدام نموده و اصل آن را در پاکت در بسته و مهمور شده به نشانی اهواز کیانپارس خیابان ۱۲ غربی فاز دوم ، روبروی مرکز مخابرات شهید چمران اهواز پلاک ۷۶ طبقه سوم کد پستی : ۶۱۵۵۸۵۶۷۵۵ امور اداری سازمان ارسال و یا شخصاً تحویل دهید.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از زمان مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

پیشنهادهای واصله در روز دوشنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳ در کمیسیون مناقصات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان باز می شود و برنده مناقصه پس از طی تشریفات قانونی اعلام خواهد شد.

در صورت برابری قیمت ها، وفق ماده ۳۸ نظام نامه مالی و معاملاتی عمل خواهد شد.

هرگونه تغییر در تاریخ و شرایط برگزاری مناقصه به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید.

سازمان نظام مهندسی
سازمان نظام مهندسی

 

 

 

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=34312

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.