جلسه فوق العاده هیات مدیره سازمان در شوشتر برگزار شد.

03:002828
به گزارش روابط عمومی سازمان استان ، جلسه فوق العاده هیات مدیره سازمان در شوشتر برگزار گردید. در ابتدای این جلسه و در نطق پیش از دستور، رییس سازمان استان گزارشی از عملکرد این دوره هیات مدیره در تهیه زمین و ساخت ساختمان برای دفاتر نمایندگی ارائه داد. خواجوی با بیان گزارشی از وضعیت پیشرفت کار در ساختمان های در دست احداث سازمان در اهواز ، دزفول و گتوند ، توضیحاتی از پیگیری های انجام شده و روند اداری تهیه زمین در شهرهای شوشتر ، آبادان ، باغملک ، مسجد سلیمان و رامهرمز و حل مشکلات زمین شوش و دشت آزادگان ارائه داد.
منصورنژاد مدیر دفتر نمایندگی شوشتر نیز از آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با تخصیص و تحویل زمین برای دفتر نمایندگی شوشتر و برنامه طراحی و ساخت ساختمان گزارشی را ارائه نمود. در جلسه هیات مدیره مصوب شد، برای پرداخت اقساط زمین شوشتر اعتبار لازم اختصاص یابد و برنامه ریزی لازم برای طراحی و ساخت ساختمان از سوی دفتر نمایندگی شوشتر صورت گرفته و برای اقدامات بعدی به هیات مدیره ارائه گردد. در ادامه جلسه ، مومنی نایب رییس دوم سازمان استان ابلاغیه دبیر محترم شورای فنی استان در رابطه با تصویب دفترچه های وحدت رویه و الزامات اجرایی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان تحت عنوان الزامات و نکات عایقکاری پوسته خارجی ساختمان که پیش از این از طرف سازمان استان تهیه و به شورای فنی ارسال شده بود را قرائت نمود و ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اعضای محترم کمیسیون انرژی و کارگروه تدوین آن ، پیشنهاد عملیاتی آن برای اجرای مرحله ای به تصویب هیات مدیره رسید و مقرر شد برای طرح در. هیات چهارنفره به اداره کل راه و شهرسازی ارسال گردد .
در ادامه این جلسه ، اقایان، عبدالله پور ، کیانپور و ژاله ، پیشنهاد مشترک الزامی کردن کنترل نقشه های تاسیسات برای ساختمان های با متراژ زیر صد متر را مطرح کردند و مقرر شد جزییات این پیشنهاد بگونه ای که باعث تاخیر در روند خروج کارها از سازمان نشود ، ارائه گردد. در حاشیه این سفر ، اعضای هیات مدیره به همراه مدیر دفتر نمایندگی گتوند و شهردار شهر گتوند ، از وضعیت پیشرفت ساختمان در دست احداث نمایندگی گتوند بازدید و ضمن تقدیر از زحمات مدیر نمایندگی گتوند ، هماهنگی های لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه بعمل آمد . شایان ذکر است در این جلسه آقایان افشین عباس حویزاوی بازرس و اسحاق مهدی پور نایب رییس شورای انتظامی نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36299

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.