بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز هدف اصلی واحد مجریان ذیصلاح است

01:48651

مدیرواحد مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان گفت: از سال ۱۳۹۹ که مجریان ذیصلاح کار خود را در سازمان آغاز کرد تا به الان شاهد بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز بوده ایم و هدف اصلی ما همین است.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان،غلامرضا شمالی زاده در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: از سال ۱۳۹۹ که مجریان ذیصلاح کار خود را در سازمان آغاز کرد تا به الان شاهد بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز بوده ایم و هدف اصلی ما همین است و به مجریان الزام می کنیم استاندارد بودن مصالح را کنترل کنند.
وی با اشاره به حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: پاسخگویی به مهندسان بعنوان اعضای سازمان و مالکان که سرمایه گذاران هستند به منظور رفع موانع و هرچه بهتر شدن ساخت و ساز و جلوگیری از اتلاف وقت مالکان و نیز هدایت آنها به سمت و سوی استفاده از مصالح نوین و دارای نشان استاندارد از جمله اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه است.
شمالی زاده ادامه داد: در نمایشگاه های ساختمان مصالح به روز با ساختار نوین ارائه می شود که این مهم در صنعت ساختمان تاثیر بسزایی دارد.
مدیرواحد مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب تشویق و حضور سرمایه گذاران در عرصه ساخت و ساز و در نتیجه منجر به اشتغال زایی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چه ساختمان هایی شامل استفاده از مجری ذیصلاح می شوند،اظهار کرد: تا به امروز تمامی ساختمان های گروه د (شامل ۱۰ سقف به بالا) ،ساختمان های گروه ج (شامل ۵ تا ۱۰)  و ساختمان های گروه ب (شامل ۳ تا ۵ سقف) برای اجرا نیاز به مجری ذیصلاح دارند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=36855

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.