نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، اجرای عملیات تاسیسات برقی ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی و یا حقیقی (دارای صلاحیت پیمانکاری یا کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای یا داشتن رزومه کاری مورد قبول ) که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید تا جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.
توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
فقط پیشنهاد افراد حقوقی و حقیقی بومی استان خوزستان پذیرش می گردد.
این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۱-موضوع مناقصه : اجرای عملیات برق کاری ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
۲- شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار :
– تجهیز کارگاه
-اجرای کامل عملیات برقکاری ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان شامل کلیه کابل کشی ها ، لوله کشی ها ، سیم کشی ها ، نصب ادوات برقی ، اجرای سیستم اعلان حریق آدرس پذیر ، اجرای سیستم لوله کشی و کابل کشی سیستم شبکه ، اجرای سیستم لوله کشی و کابل کشی سیستم تلفن ، اجرای سیستم لوله کشی و کابل کشی سیستم صوتی ( بجز سیستم صوتی آمفی تاتر) ، نصب تابلو های برق اصلی و فرعی ، اجرای چاه ارت ، لوله کشی و کابل کشی و نصب دوربین های مدار بسته ،اجرای سیستم هوشمند برای موارد تعریف شده در نقشه ها ،اجرای سیستم UPS بصورت کامل و بطور کلی اجرای تمام عملیات مربوط به برق ساختمان بطوری که نیاز به کار اضافه دیگری نباشد.
– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.
۳- مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود ۲۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال تعیین شده است.
۴- محل اجرای کار : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی ۹۱۳
۵- مدت اجرای کار : اجرای پروژه به مدت دوازده ماه در نظر گرفته شده است.
۶- صاحب کار و مناقصه گذار: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
۷- دستگاه نظارت و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.
۸- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( دو میلیارد ریال ) است که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر، همراه با اسناد مناقصه در پاکت بهدستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.
الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان
ب- ضمانتنامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه
ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال )
این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات تحویل زمین ، مسترد می گردد.
۸-۱- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.
۸-۲- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده ۳۷ نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.
۹- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحویل موقت ، مسترد می گردد.
ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل ۱۰ درصد حسن انجام کار کسر گردیده و ۵ درصد آن پس از تصویب صورت وضعیت قطعی و ۵ درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد.
۱۰- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: اسناد مناقصه در ساعتهای اداری از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ الی روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ تا ساعت ۱۲ بفروش میرسد.
۱۱- مهلت تسلیم پیشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ میباشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۳ می باشد.
۱۲- نشانی محل دریافت و تسلیم پیشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)
۱۳- قیمت اسناد مناقصه: قیمت اسناد مناقصه برابر ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که میبایست به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان واریز و فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل شود.
۱۴- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در دو پاکت جداگانه الف و ب به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.
۱-۱۴- اسناد و مدارکی که باید در پاکت الف قرار داده شود عبارتند از :
- اسناد استعلام و پیوست های آن ، ممهور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
- ضمانت نامه شرکت در مناقصه به یکی از صور مندرج در بند ۹.
- اشخاص حقوقی : رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.
- اشخاص حقیقی : کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
- تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
- تصویر برابر اصل صلاحیت پیمانکاری ابنیه از سازمان برنامه و بودجه و یا افراد حقیقی دارای کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای
- رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه و توان فنی و اجرایی
- نقشه های پیوست اسناد مناقصه
- مجوز HSE پیمانکار به همراه برنامه ی زمان بندی انجام کار
۲-۱۴- اسناد و مدارکی که باید در پاکت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از :
برگ پیشنهاد قیمت که باید طبق پیوست تکمیل شده باشد.
۱۴-۳- در زمان بازگشایی پاکات، پس از تائید مدارک پاکت الف ، مدارک پاکت ب توسط کمیسیون بازگشایی پاکات مورد بررسی قرار می گیرد.
۱۵– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.
۱۶– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.
۱۷- مالیات تکلیفی مطابق بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر میگردد.
دیدگاه ها بسته شده اند.
دیدگاه ها بسته شده اند.