تعمیق امور پژوهشی وآموزشی ، تحقیق وتوسعه مهندسی باید در اولویت قرار گیرد

01:06374

 نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در همایش مهندسان مکانیک و بازرسان گاز خاطر نشان کرد : رشد صنعت ساختمان یکی از مظاهر توسعه و پیشرفت کشور است و مردم به عنوان حامیان و صاحبان اصلی این توسعه درکشور هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  مراد علی واهبی نائب رئیس این سازمان در همایش مهندسان مکانیک و بازرسان گاز گفت ؛ ایمنی و استحکام در صنعت ساختمان موجب آسایش و سلامت روانی آحاد جامعه است و البته که آسایش و رفاه مقدمه رونق وشکوفایی کشور است و به همین دلیل  سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان  از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.
مراد علی واهبی بیان داشت ؛ خوشبختانه سازمان با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت خود با آهستگی و پیوستگی از تکمیل و انسجام نرم افزاری خود پا فراتر گذاشته و به دوره جدیدی از ارتقا نرم افزاری پای میگذارد.
وی در ادامه گفت :  قطعا در همایش مهندسان مکانیک و بازرسان گاز آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، تعمیق امور پژوهشی وآموزشی ، تحقیق وتوسعه مهندسی است که باید مد نظر سازمان نظام مهندسی وانجمن های مرتبط با آن قرار گیرد.
وی ضمن تشکر از برگزاری دوره ها ی متنوع آموزشی در این همایش ، از گروه مکانیک به عنوان بانی برگزاری این همایش قدر دانی نمود.

در ادامه این همایش  پژمان کیانپور عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان بر لزوم تشکیل این نوع  همایش های تخصصی تاکید نمود .

کیانپور عنوان کرد : ایجاد این نوع گردهمایی ها و همایش ها  به منظور آشنایی بیشتر اعضاء با هم دیگر و  تبادل نظرات فنی ، در راستای وحدت رویه در این  صنعت ، از مسئولیت های سنگینی است که بر عهده این سازمان می باشد .

وی در پایان اظهار داشت : مهمترین  هدف از برگزاری این همایش ، هم اندیشی ، هم افزایی ، همکاری و تعامل بیشتر در ارتباط با اعضاء در راستای آشنایی با مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات در این زمینه میباشد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=38276

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.