اهم مصوبات جلسه فوق العاده مورخ (۳۰ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)

02:0034

 

تعرفه شش ماهه سال ۱۴۰۳ خدمات مهندسی ابلاغی شورای مرکزی مورد تائید قرار گرفت مابه التفاوت تا ۲۷ درصد به هیات چهار نفره جهت افزایش پیشنهاد شود زمان اجرای تعرفه برای کارهایی که از اول خرداد۱۴۰۳ ثبت می شود تعرفه جدید اعمال و کارهای ماقبل خرداد۱۴۰۳ مهلت دارند کارهای خود را تکمیل کنند و از سازمان خارج در غیر این صورت با تعرفه جدید اعمال می شود. (۱۱رای)

با توجه به مصوبه هیات مدیره  موضوع تشکیل کارگروه شورای انتظامی جهت ارسال شکایات واصله و مکاتبات با شورای انتظامی، جناب آقای مهندس غلامی ، مهندس ژاله و مهندس عبداله پور بعنوان کارگروه مشخص شدند و مکاتبات با امضاء نایب رئیس اول مهندس عبداله پور می باشد. (۱۱رای)

پس از بحث و بررسی در مورد ارجاع نظارت برای شرکتهای حقوقی، مقرر شد آقای مهندس مومنی بعنوان نماینده هیات مدیره با تشکیل کارگروهی جهت تهیه نحوه ارجاع کار برای شرکتهای حقوقی در کارتابل جداگانه با هماهنگی خدمات مهندسی و ظرف مدت حداکثر ۵ روز اقدام و گزارش آنرا به جلسه هیات مدیره ارائه نماید.

با توجه به پیگیری های سازمان منطقه آزاد اروند و جلسات متعدد در خصوص طراحی و نظارت پروژه های مشارکتی منطقه آزاد کارگروهی متشکل از آقایان مهندس رنجبر، مهندس خواجوی، مهندس سیدمحمودی و مدیر دفتر شهرستان مربوطه تشکیل گردد و با استفاده از ظرفیت تفاهم نامه فی مابین سازمان استان و سازمان منطقه آزاد سال ۹۷ در خصوص اعمال تخفیف در متراژ و تعداد کارهای مشارکتی منطقه آزاد تصمیم و اقدام لازم را بعمل آورد.

همچنین پیشنهاد تدوین یک نظام نامه در این خصوص به شورای مرکزی ارسال گردد در این مصوبه بمنظور حل فوری مشکل اجرای پروژه های مشارکتی و تا زمان ابلاغ یک شیوه نامه یا نظام نامه یا دستورالعمل از شورای محترم مرکزی یا وزارت محترم راه و شهرسازی اعتبار دارد.

پیشنهاد آقای مهندس شمالی زاده مدیر واحد مجریان ذیصلاح در خصوص ارجاع و ثبت کارهای اصلاحیه به مجریان در دستور کار قرار گرفت. هیات مدیره با پیشنهاد فوق بشرح پیوست موافقت نمود مقرر شد موضوع جهت طرح در هیات چهار نفره استان ارجاع گردد.

پیشنهاد مهندس مومنی در خصوص جدول زمان بندی اجرای مبحث ۱۹ مطرح و در دستور کار قرار گرفت هیات مدیره با پیشنهاد فوق و جدول اجرای مبحث ۱۹ موافقت نمود و مقرر شد طبق مصوبه شورای فنی مراتب به هیات چهار نفره استان ارجاع گردد.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=41803

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.