جلسه هم اندیشی با اعضای سازمان و مدیران اجرایی در شهرستانهای بهبهان و آبادان برگزار شد

04:001.6K

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان و به نقل از امور دفاتر نمایندگی استان ، با حضور ریاست محترم سازمان ، مدیر امور دفاتر نمایندگی ، مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی شهرستان های بهبهان و آبادان جلساتی با هدف استماع نظرات اعضای این شهرستان ها و بررسی چالش و مشکلات ایشان با آن ها مواجه هستند تشکیل گردید.

در جلسه آغازین که در شهر بهبهان منعقد گردید ، ابتدا مدیر اجرایی شهرستان به بیان شرایط حاکم بر دفتر نمایندگی از حیث تعداد اعضای دارای پروانه ، میزان پروژه های ساختمانی ، تراز مالی و … پرداخت.
در ادامه مهندس کمال دویده رییس سازمان ، ضمن تقدیر از حضور اعضای حاضر ، به تشریح شرایط عمومی و حاکم بر سازمان و دفتر شهرستان بهبهان در حوزه های یاد شده پرداخت و عنوان داشت : باید به سازمان بعنوان یک تشکل استانی نگاه داشته باشیم تا انسجام سازمانی و حرفه ای اعضای آن در سطح استان و کشور نمود یابد .

وی با بیان اینکه در هیات مدیره هفتم ، به منظور ایجاد حوزه های جدید اشتغال اعضای سازمان تلاش های فراوانی صورت گرفته است افزود : همواره تلاش و اهتمام داشته ایم تا موضوع مجریان ذیصلاح و اجرایی نمودن شناسنامه فنی و ملکی را با هدف ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و رعایت هرچه بهتر استانداردهای ساختمانی در استان اجرایی نماییم و امید آن را داریم تا با حمایت ، مشارکت و استقبال اعضا ، شاهد اعتلای اهداف سازمان در کوتاهترین زمان ممکن باشیم

در ادامه مهندسان حاضر در محل سالن جلسه به بیان مشکلات ، انتقاد و پیشنهادات خود پرداختند که حسب موضوعات مطروحه ، امیر علیخانی نیز بعنوان مدیر امور دفاتر نمایندگی به ارائه توضیحاتی در خصوص موارد بیان شده از سوی مهندسان حاضر در محل جسله اقدام نمود.


در پایان ، رییس سازمان ضمن تاکید بر رعایت نظم سازمانی از سوی پرسنل دفتر شهرستان و همچنین انتظام حرفه ای از جانب اعضا بعنوان سفیران سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان افزود : تمامی موارد یاد شده در جلسه را بررسی خواهیم کرد و در اسرع وقت و در صورت نبود موانع قانونی ، نسبت به اجرایی نمودن آن ها بمنظور تسهیل امور و جلب رضایت عمومی اقدام خواهیم نمود.

در شهرستان آبادان نیز ، کمال دویده ، امیر علیخانی و مدیر اجرایی شهرستان بصورت همزمان از واحدهای مختلف دفتر نمایندگی بازدید به عمل آورده و نحوه رسیدگی به درخواست مراجعین اعم از اعضا و مالکین را مورد بررسی قرار دادند. سپس ایشان و تعدادی از اعضای این شهرستان در محل سالن جلسات آن دفتر حضور بهم رسانیدند که در آغاز این نشست ، گزارش عملکرد دفتر نمایندگی از سوی مدیران آن شهر به سمع و نظر حاضرین رسانیده شد.

کمال دویده در جمع اعضای آبادان ، ضمن تشکر از حضور ایشان عنوان داشت : نظام مهندسی ساختمان خوزستان متعلق به تمام اعضای استان بوده و نیاز است این نگاه در بین مهندسین ، ترویج و توسعه یابد .

وی در ادامه به بیان و تشریح برخی از اقدامات اصولی صورت گرفته در دوره هفتم هیات مدیره ماننده اجرایی شدن مجری ذیصلاح ، طرح شناسنامه فنی و ملکی و … در سطح استان پرداخت و عنوان نمود : تحقق اهداف عالی سازمان تنها و تنها با حمایت و مشارکت حداکثری اعضا رخ خواهد داد.

در بخش دیگری از این جلسه ، اعضای شهرستان به بیان مواردی از قبیل موضوع فرار ظرفیت برخی از پروژه ها و اعضای شهرستان خود ، طولانی بودن فرآیند انجام بعضی از درخواست هایشان و … پرداختند که ریاست سازمان و مدیر امور دفاتر نمایندگی به ترتیب به تمام عناوین یاد شده پاسخ داده و شرحی از اقدامات صورت گرفته را به تشریح بیان داشتند.


در پایان این نشست صمیمانه نیز دویده تاکید نمود : رعایت نظم در همه امور ، اولویت و الگوی اصلی هیات مدیره دوره هفتم سازمان می باشد و باید همگان بگونه ای عمل نمایند که شاهد نمود این خواسته در عملکرد مدیران اجرایی شهرستانها و پرسنل ایشان باشیم تا با یاری خداوند و حمایت همیشگی اعضا ، خانه مهندسان به جایگاه و منزلت اصلی خود نائل آید.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=26014

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.