مجریان ذیصلاح یکی از شاخص های هوش تجاری در صنعت ساختمان

01:181.2K

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار داشت : صنعت ساختمان ، با مقادیر بزرگی از حجم اطلاعات و منابع مورد استفاده در پروژه های خود مواجه است و هر لحظه نیز با آغاز و ادامه پروژه های جاری در سطح کشور به این مقادیر اضافه میشود. از سوی دیگر وجود افراد و سازمانهای صاحب صلاحیت در این صنعت و توجه به مدیریت یکپارچه و همه جانبه نگر اجزای این صنعت، لزوم استفاده از راهکارهای نوین تصمیم سازی، تصمیم گیری و پشتیبانی تصمیم را محرز ساخته است.
مهندس کمال دویده افزود : علاوه بر این، تجزیه و تحلیل، همواره نقش اساسی در این صنعت بمانند سایر صنایع ایفا میکند. تحلیل های پیشرفته و حجم اطلاعات زیاد، در حال یافتن نقش خود در این حوزه میباشند.
عضو شورای مرکزی ساختمان کشور در ادامه بیان داشت : یکی از شاخص های دارای اهمیت هوش تجاری در صنعت ساختمان ، بکارگیری مجریان ذی صلاح ، افراد دارای صلاحیت حرفه ای و … می باشد.
دویده گفت : استفاده از توان علمی و فنی جامعه مهندسی در صنعت ساختمان ، ارتقاء و تضمین حداکثری کیفیت ، کاهش هزینه های غیرضروری ساخت ، ایمن سازی ، رعایت آخرین استانداردها را در پی خواهد داشت.
ایشان تصریح کرد : لذا ، دستگاه های دخیل در این صنعت می بایست توجهی ویژه ، با در نظر داشتن رویکردهای مهندسی ، به صنعت ساختمان بعنوان سرمایه ملی را همواره مد نظر داشته ، و در راستای حفاظت از این سرمایه عظیم ، همراه و همیار سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان باشند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=29114

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.